Heb al meer onderderwerpen hierover gezien helaas en ook ik zit met dit probleem. De tv is een half jaar oud en heeft het altijd gehad ik hoopte dat het een software ding was maar na meerdere updates heb ik er helaas nog steeds last van.
Zatersag komt er iemand naar kijken maar mijn vraag is een beetje wat ik moet doen want als ik het goed begrijp is het niet te maken.
Als de monteur zaterdag zegt dat het niet goed is moet ik hem de tv dan laten meenemen? Of gelijk op papier laten zetten en er mee terug naar de Mediamarkt gaan om hem in te ruilen voor wat anders gezien het feit dat meerdere mensen te horen hebben gekregen dat het bij deze tv zou horen?
Oftewel hoe pak ik dit zaterdag en daarna aan??
Alvast bedankt voor de hulp.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips 40PFL9606 k/02 vegen/vlekken...
-
-
Re: Philips 40PFL9606 k/02 vegen/vlekken...
Nou het scherm is mee genomen en heb een 37inch leentoestel gekregen. Er komt een nieuw PANEL in en dan eens kijken hoe het er voor staat......
Onzin, Philips heeft in Europa geen "overgestickerde" toestellen en al zeker niet de 9000 series.40 inch K/02 is niet echt een Philips maar een Chinees toestel.
Als het panel vervangen wordt is dat toch opgelost ?Veel succes maar geheid dat het lcd scherm is gaan hemelen
-
Mja hoe het ook is
Ook hier zei de monteur van Tenchnorep dat het deels bij het scherm hoorde en het dus nooit helemaal weg zal zijn. Ook krijg ik de opmerking dat ik in de winkel beter had moeten kijken.
Dus ik ga zoiezo nog even met Philips aan de telefoon hangen om het hier nog even over te hebben aangezien zei het niet aan mij willen toegeven dat dat het geval is. Ook vertelde hij dat ze 3 keer het scherm vervangen voordat er naar een andere oplossing gekeken wordt. Ook daar ga ik het nog even over hebben want heb er geen belang bij dat die tv 3x uit elkaar gehaald wordt. Nieuwste 9000serie zou er geen last van hebben dus dan ruilen ze hem daar maar voor in denk ik dan.
Mediamarkt is helemaal grappig. Als de ene het niet kan maken willen we nog even een ander bedrijf proberen.... juist ja die hebben vast een ander panel liggen?
Oftewel, zo lang mogelijk de MM er tussenuit laten voor nu denk ik.
Over het telefonisch contact mag ik nog niet klagen en over de service tot nu toe ook niet maar de uitspraken van de monteur geven mij geen goed gevoel.
Maar ja misschien is het na vervangen van scherm ook wel weer goed de vraag is dan alleen voor hoelang. Want hij zei wel dat het bij deze erger was dan normaal dus ja......
Afwachten dus. Iets wat ik nu ook doe omdat Philips mij zou terug bellen vanavond
Ook hier zei de monteur van Tenchnorep dat het deels bij het scherm hoorde en het dus nooit helemaal weg zal zijn. Ook krijg ik de opmerking dat ik in de winkel beter had moeten kijken.
Dus ik ga zoiezo nog even met Philips aan de telefoon hangen om het hier nog even over te hebben aangezien zei het niet aan mij willen toegeven dat dat het geval is. Ook vertelde hij dat ze 3 keer het scherm vervangen voordat er naar een andere oplossing gekeken wordt. Ook daar ga ik het nog even over hebben want heb er geen belang bij dat die tv 3x uit elkaar gehaald wordt. Nieuwste 9000serie zou er geen last van hebben dus dan ruilen ze hem daar maar voor in denk ik dan.
Mediamarkt is helemaal grappig. Als de ene het niet kan maken willen we nog even een ander bedrijf proberen.... juist ja die hebben vast een ander panel liggen?
Oftewel, zo lang mogelijk de MM er tussenuit laten voor nu denk ik.
Over het telefonisch contact mag ik nog niet klagen en over de service tot nu toe ook niet maar de uitspraken van de monteur geven mij geen goed gevoel.
Maar ja misschien is het na vervangen van scherm ook wel weer goed de vraag is dan alleen voor hoelang. Want hij zei wel dat het bij deze erger was dan normaal dus ja......
Afwachten dus. Iets wat ik nu ook doe omdat Philips mij zou terug bellen vanavond
-
Nou het koste allemaal wat moeite maar denk dat ik tevreden met met de oplossing. Ik doe dit maar 1 keer en daarna wil ik mijn geld terug maar we gaan er vanuit dat het goed komt.
Ze gaan hem omruilen voor een nieuwe Philips 46PFL8007/12, als ik daarna nog problemen heb of krijg komt het geld terug en zoek ik wat anders uit maar ik vind het een mooi ding dus hoop dat het goed is!
Probleem was overigens dat er tot minimaal half feb geen nieuwe panelen meer binnenkomen en er geen nieuwe meer zijn dus zijn ze overgegaan op omruiling.
Ze gaan hem omruilen voor een nieuwe Philips 46PFL8007/12, als ik daarna nog problemen heb of krijg komt het geld terug en zoek ik wat anders uit maar ik vind het een mooi ding dus hoop dat het goed is!
Probleem was overigens dat er tot minimaal half feb geen nieuwe panelen meer binnenkomen en er geen nieuwe meer zijn dus zijn ze overgegaan op omruiling.