Tv in februari 2008 gekocht, geen garantie meer .Philips 42pfl9632d/10 geen beeld wel ambi en geluid.
Monteur van Philips laten komen,vervangen van inventer kit.Coulance regeling toegepast 0 euro betaald.
Erg tevreden over de servicegarantie van Philips.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips 42pfl9632d/10 geen beeld wel ambi en geluid
-
Re: Philips 42pfl9632d/10 geen beeld wel ambi en geluid
Hallo, Sinds gisteravond is het probleem bij mij voor de 2e keer ontstaan. Vorig jaar augustus was de eerste keer en heb ik via Philips geprobeerd de tv te laten repareren. Ik werd echter doorverwezen naar een reparateur waar ik de tv heb laten repareren voor € 300,-. Achteraf kreeg ik via een coulance van mijn leverancier IT's hier uit Almere € 151,- terug.
Nu is dus gisteren het probleem opnieuw ontstaan, Vandaag Philips gebeld, maar die geven totaal niet thuis. 'wij kunnen het probleem niet oplossen, u heeft geen garantie, u moet naar de leverancier, u moet hem toch maar laten repareren' en meer van die servicedeskmedewerker gel... Ik ben er eigenlijk wel een beetje erg ziek van.
Als ik uw verhaal zie lijkt het bijna probleemloos gegaan te zijn met de reparatie.
Kunt u mij vertellen hoe dat ging?
Alvast dank daarvoor. m.v.g. Jacob Groenewold
Nu is dus gisteren het probleem opnieuw ontstaan, Vandaag Philips gebeld, maar die geven totaal niet thuis. 'wij kunnen het probleem niet oplossen, u heeft geen garantie, u moet naar de leverancier, u moet hem toch maar laten repareren' en meer van die servicedeskmedewerker gel... Ik ben er eigenlijk wel een beetje erg ziek van.
Als ik uw verhaal zie lijkt het bijna probleemloos gegaan te zijn met de reparatie.
Kunt u mij vertellen hoe dat ging?
Alvast dank daarvoor. m.v.g. Jacob Groenewold