Ik heb een probleem: Ik heb dit apparaat jaren geleden gekocht om lp's en cassettebandjes mee op cd te zetten. Deze brander "pakt" enkel speciale audio-cd's.
Nadeel is dat de cd-r's die er in gaan idioot duur waren (10 gulden), een rewritable cd kostte toen 50 gulden. Dus wat deed ik, alles eerst op een rewriteble zetten en daarna via de computer op een wel betaalbaar cd-tje branden.
Mijn probleem is echter dat er nu geen geschikte (audio)cd-rewritables meer te koop zijn, de prijzen zijn weliswaar gelkelderd naar anderhalve euro maar deze schijfjes werken niet in het apparaat,
Het nare is dat data-rewritables het in het apparaat niet doen. Een paar jaar geleden bij de kijkshop echter voor de computer wat rewritables gekocht van het merk lenco, deze deden het wel in de audiobrander. Maar die heb ik nu versleten. die lenco's zijn nergens meer te krijgen. Iemand goede raad of een oplossing? Ik ben niet zo'n compu-deskundige dus mijn cassettedeck op de compu aansluiten is vooralsnog geen optie...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] philips audio brander cdr760
Re: philips audio brander cdr760
Hey daar.
Ik ken het probleem.
De mogelijke oplossing waar ik goede ervaringen mee heb.
Traxdata silver audio 80min cd-r.
Deze kosten per 10 net zoveel als een ph audio cdr
Ik ken het probleem.
De mogelijke oplossing waar ik goede ervaringen mee heb.
Traxdata silver audio 80min cd-r.
Deze kosten per 10 net zoveel als een ph audio cdr
Re: philips audio brander cdr760
Bedankt voor de tip!
gr.marnix
gr.marnix