LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips breedbeeld beeldbuizen snel kapot
Philips breedbeeld beeldbuizen snel kapot
Hallo,
Ik heb een philips breedbeeld tv, hiervan is de beeldbuis nu na 5 jaar al kapot, het apparaat kostte destijds 1700 euro.
Ik heb met de philipswinkel in Eindhoven gebeld maar ze geven maar 4 jaar garantie op de beeldbuis.
Ik had nog 3 jaar extra garantie erbij gekocht maar PHILIPS doet er niets aan, pech gehad zeggen ze.
Ik vind een levensduur van 5 jaar voor een dure tv veel te kort.
Voor mij nooit geen Philips meer.
Gr Martin
Ik heb een philips breedbeeld tv, hiervan is de beeldbuis nu na 5 jaar al kapot, het apparaat kostte destijds 1700 euro.
Ik heb met de philipswinkel in Eindhoven gebeld maar ze geven maar 4 jaar garantie op de beeldbuis.
Ik had nog 3 jaar extra garantie erbij gekocht maar PHILIPS doet er niets aan, pech gehad zeggen ze.
Ik vind een levensduur van 5 jaar voor een dure tv veel te kort.
Voor mij nooit geen Philips meer.
Gr Martin
Re: Philips breedbeeld beeldbuizen snel kapot
Hallo beste Martin,
Ik heb zojuist hetzelfde beleefd.
Apparaat 2 jaar oud. Kosten 1500 EURI.
Balen.
Ik weet niet hoe ik een link moet maken naar mijn bestandje. Ik heb hier o.a. het volgende iun geschreven.:
Beste experts,
Hier ben ik weer, zoals afgesproken.
Ik heb vandaag mijn TV opgehaald bij de reparateur. En wat schetst mijn verbazing?!?!?! De beeldbuis is vervangen. De kosten: NADA, NOPPES, NUL, NIKS en helemaal gratis en voor niets.
Van het moment, dat ik mijn TV bij dit bedrijf bracht, was het mij duidelijk waar deze mensen over spraken. Routinematig werd een werkbon aangemaakt en mij werd uitgelegd hoe de werkwijze van het bedrijf was. Ook werd mij verteld, dat wanneer de beeldbuis kapot zou zijn, dit onder de garantie van Philips viel. Normaalgesproken zou de reparatietijd ongeveer 10 werkdagen duren, maar vanwege de feestdagen kon dit wel langer gaan duren.
Het heeft inderdaad iets langer geduurd, maar de TV is gemaakt en hoe!. Ondertussen heb ik vlug even TV gekeken. Ik moet zeggen het beeld is weer prima.
Ondanks alle ellende die ik gehad heb, neem ik mijn hoedje voor deze firma af. Wil iets over deze firma weten, dan wil je daarover via mij email meer vertellen.
Groetjes
Hornetje
Wil je meer weten, dan kun je contact opnemen via mijn eigen e-mail.
Ik heb zojuist hetzelfde beleefd.
Apparaat 2 jaar oud. Kosten 1500 EURI.
Balen.
Ik weet niet hoe ik een link moet maken naar mijn bestandje. Ik heb hier o.a. het volgende iun geschreven.:
Beste experts,
Hier ben ik weer, zoals afgesproken.
Ik heb vandaag mijn TV opgehaald bij de reparateur. En wat schetst mijn verbazing?!?!?! De beeldbuis is vervangen. De kosten: NADA, NOPPES, NUL, NIKS en helemaal gratis en voor niets.
Van het moment, dat ik mijn TV bij dit bedrijf bracht, was het mij duidelijk waar deze mensen over spraken. Routinematig werd een werkbon aangemaakt en mij werd uitgelegd hoe de werkwijze van het bedrijf was. Ook werd mij verteld, dat wanneer de beeldbuis kapot zou zijn, dit onder de garantie van Philips viel. Normaalgesproken zou de reparatietijd ongeveer 10 werkdagen duren, maar vanwege de feestdagen kon dit wel langer gaan duren.
Het heeft inderdaad iets langer geduurd, maar de TV is gemaakt en hoe!. Ondertussen heb ik vlug even TV gekeken. Ik moet zeggen het beeld is weer prima.
Ondanks alle ellende die ik gehad heb, neem ik mijn hoedje voor deze firma af. Wil iets over deze firma weten, dan wil je daarover via mij email meer vertellen.
Groetjes
Hornetje
Wil je meer weten, dan kun je contact opnemen via mijn eigen e-mail.
Ik heb ook een breedbeeld van phillips maar die heb ik al meer dan 5 jaar en nog steeds doet ie het erg goed. Ik denk dat je net ongeluk moet hebben dat je een slechte tv hebt, want volgens mij maakt phillips prima tv's.
-
Dus je koopt in het vervolg altijd Philips?Voor mij nooit geen Philips meer.
Gr Martin
Schrik niet wanneer je een tv van een ander merk open schroeft,
Zelf heb ik een JVC toestel, hier zit fijntjes een LG/Philips buis in!,
Hopende dat deze het langer vol houd dan drie jaar!...
Dus bij de volgende tv aankoop maar even het toestel in de winkel openschroeven om te zien wat voor merk beeldbuis in het toestel zit...,
Vriendelijke groeten, en veel kijkplezier toegewenst
Zelf heb ik een JVC toestel, hier zit fijntjes een LG/Philips buis in!,
Hopende dat deze het langer vol houd dan drie jaar!...
Dus bij de volgende tv aankoop maar even het toestel in de winkel openschroeven om te zien wat voor merk beeldbuis in het toestel zit...,
Vriendelijke groeten, en veel kijkplezier toegewenst
-
Bijna overal zit een Philips buis in.
Philips heeft 1x in de zoveel tijd een serie beeldbuizen met veel uitval, daar doe je niks aan. Ze krijgen alleen veel kritiek omdat die dingen dus bijna overal inzitten. Afgezien van Beko/Vestel beeldbuizen uit Turkije.
Maar goed, het fenomeen beeldbuis zie je over een paar jaar toch niet meer op de markt.
Philips heeft 1x in de zoveel tijd een serie beeldbuizen met veel uitval, daar doe je niks aan. Ze krijgen alleen veel kritiek omdat die dingen dus bijna overal inzitten. Afgezien van Beko/Vestel beeldbuizen uit Turkije.
Maar goed, het fenomeen beeldbuis zie je over een paar jaar toch niet meer op de markt.
-
Eens had ik een klant die een TV had van B&O en die mij vertelde dat hij dat toestel al 7 jaar had en dat dit de eerste reparatie was. Hij zwoer bij B&O en wilde beslist nooit meer een Philips toestel. Het was wel wat duurder en daarom veel beter. Bij reparatie bleek dat het een Philips beeldbuis was en een Philips GR 2.2 chassis, het enige wat anders was, was de naam en de kast die er omheen zat. Dit maakte het bijna 2X zo duur en dat heb ik maar niet gezegd. Leuk hé!!
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.
Wat ik vaak heb meegemaakt, is dat dan de reparatie ook 2x zo duur was.
Vele reperateurs verdienen veel aan B en O reparaties.
groet Tim
Vele reperateurs verdienen veel aan B en O reparaties.
groet Tim
-
B&O zuigt.
Precies om de reden die hierboven staat. Loewe is bijna net zo erg.
Het ergste is dat de mensen die die zooi thuis hebben staan niet uit de droom geholpen willen worden en je bijna uitlachen of uitmaken voor leugenaar.
Precies om de reden die hierboven staat. Loewe is bijna net zo erg.
Het ergste is dat de mensen die die zooi thuis hebben staan niet uit de droom geholpen willen worden en je bijna uitlachen of uitmaken voor leugenaar.
-
Inderdaad waardeloos! Mijn ouders hadden ook een Philips breedbeeld TV, in 1999 gewoon nieuw gekocht voor ± 1.500 euro. In november 2005 ging de beeldbuis kapot. De kosten waren ongeveer 700 euro. Voor zo'n bedrag laat je je TV natuurlijk niet repareren. Dan maar een nieuwe kopen. Volgens de reparateur was 1999 een slecht jaar voor philips beeldbuizen. Ik vind het ronduit schandalig, dat Philips zelf geen stappen onderneemt om de gedupeerden tegemoet te komen. Ze weten volgens mij heus wel van dit verschijnsel af, maar lopen liever te pronken met hun, opnieuw gestegen, netto winst over het afgelopen jaar...
Philips: Let's make things better!!!! in plaats van rotzooi produceren!
Philips: Let's make things better!!!! in plaats van rotzooi produceren!