LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips Expanium CD/MP3 speler

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Gast

Philips Expanium CD/MP3 speler

Ongelezen bericht door Gast »

Vanmiddag begaf ook mijn tweede Philips Expanium CD/MP3 speler met hetzelfde defect als de vorige: de laser. Het ding kan wederom geen enkele CD meer lezen. Helaas is het garantietermijn verstreken, dus heb ik dikke pech. Ik heb 69 Euro voor het apparataat neergeteld. Een hoop geld. Ik hem 'm maar weinig gebruikt. Zijn er meer consumenten die dezelfde klachten met dit type CD/MP3 speler hebben of hebben gehad?

Gast

Re: Philips Expanium CD/MP3 speler

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben vanmiddag naar de plaatselijke Modern Electronics vestiging geweest met het spelertje en de aankoopbon en heb daar het probleem met de laser laten zien. Eerst liet de display nog "Read Disk" zien, maar nadat de verkoper andere nieuwe batterijen wilde proberen deed het apparaat helemaal niets meer.
Tot mijn grote tevredenheid liep de verkoper naar het magazijn en haalde een nieuw exemplaar. Ik bedankte hem zeer hartelijk voor de service.
Dit is m'n derde Expanium CD/MP3 speler binnen een jaar en 3 maanden. Nu maar hopen dat dit spelertje meer CD's zal afspelen dan zijn twee voorgangers.
In ieder geval een warme douche voor Modern Electronics voor het geven van een nieuw exemplaar. Ondanks dat de garantie al drie maanden verlopen was :)

Gesloten