LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pioneer DVD-recorder DVR-530H defect

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
een

Pioneer DVD-recorder DVR-530H defect

Ongelezen bericht door een »

Kleine 4 jaar geleden een DVD-recorder gekocht: de Pioneer DVR-530H. Tot vorige week zeer tevreden hierover. Plotseling konden we opnames niet meer bekijken (zwart beeld) en liep de speler steeds vast. Contact gezocht met Pioneer en een optimialisatie van de harde schijf en vervolgens een reset uitgevoerd. Ook nieuwe firmware geladen. Helaas mag niets baten. Een apparaat van 550 euro dat nog geen 4 jaar meegaat. Reparatiekosten zijn rond de 300 euro!

Mag ik nog enige coulance verwachten van Pioneer? Ik ga geen 300 euro uitgeven om 'm te laten repareren. Voor dat geld koop je tegenwoordig een nieuwe.

Ulbe

Re: Pioneer DVD-recorder DVR-530H defect

Ongelezen bericht door Ulbe »

Schoonvader had ook een DVD recorder, het was een Panasonic, een degelijk merk,

Ook na 4½ storing in de electronica, toestel doet niks meer, ( voedingfout? ) hij heeft het ( verouderde ) apparaat niet meer laten maken, hij heeft nu een recorder gekocht met een harde schijf én DVD recorder,

Electronica is helaas een vervang artikel geworden, en kan meestal, wanneer het kapot gaat, direct voor recycling of het asvat in,

Het apparaat van bijna 4 jaar oud kan zo het asvat in, besteed je geld aan een nieuw apparaat en je hebt meer mogelijkheden en kwaliteit te pakken, het is jammer, maar het apparaat is kapot, en kan weggegooid worden,

Wél zou ik eens informeren naar uw rechten, maar ik ben bang dat er bitter weinig van overblijft, het apparaat is al te veel verouderd,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

een

Re: Pioneer DVD-recorder DVR-530H defect

Ongelezen bericht door een »

Ik vrees dat u gelijk heeft. We hebben het helaas al vaker meegemaakt.

2 jaar geleden kochten een plasma van Panasonic. In de winkel gaven ze aan dat tv's tegenwoordig een levensduur van max. 5 jaar hebben. De tv van mijn ouders is 15 jaar oud geworden....

Probeer het toestel wel te verkopen op Marktplaats, misschien kan iemand 'm gebruiken voor onderdelen...

Gesloten