| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PLasma LG RZ42PX10
-
Gast
PLasma LG RZ42PX10
Ik heb een aantal maanden een plasma tv van LG. NU vertonen er al vanaf het begin rare vlekken in het scherm, iets wat steeds erger wordt. Nu heb ik de verkoper, acn services uit Odijk op de hoogte gesteld en deze heeft LG ingeschakeld. LG heeft firma MIDDEL uit eindhoven gestuurt wat de klacht herkend en NIET kan oplossen. Firma Middel zegt dat verkoper moet oplossen en ACN zegt dat LG moet oplossen, LG zegt weer dat Middel moet oplossen.
Ik ben dit dan ook spuugzat en EIS een oplossing.
Wat kan ik doen en wie heeft dezelfde ervaring?
Ik ben dit dan ook spuugzat en EIS een oplossing.
Wat kan ik doen en wie heeft dezelfde ervaring?
-
Gast
Re: PLasma LG RZ42PX10
ik heb (gelukkig) niet zo'n klacht maar weet wel dat degeen die je het artikel verkocht heeft verantwoordelijk is voor de garantie. hoe hij het dan oplost met zijn leverancier ( LG in dit geval) is ZIJN probleem, niet het uwe. u heeft recht op een deugdelijk product.
-
Gast
Als de reparatuer het niet kan maken, dan heb je recht op een nieuwe. Dit uiteraard via de verkopende partij....
-
Gast
nou de reparateur zei dat ie de klacht kon maar dat LG hem niet als klacht zou behandelen. Sterker nog hij stond ook met de rug tegen de muur. Mijn enigste redmiddel zou ACN uit Odijk moeten zijn.
ACN uit odijk heeft ook niks ondernomen en adviseerde dat IK maar een OOR MIJ DUS GEEN LG MEERbrief naar de directie van LG moest sturen. Nou aangezien ik er stress van kreeg heb ik dus de TV maar met zwaar verlies verkocht !
V, mensen koop niet direct een plasma maar ga er rustig een uur naar zitten kijken. Kijk dan NIET naar een tekenfilm en bekijk diverse uitzendingen, zoals studio uitzendingen en films en LET dan goed op gezichten en lichaamsdelen. Hierin is het zeer goed te zien.
Volgens de reparateur hoef je maar de film "shaft" te pakken en dan scheid je het kaf van het koren !
ACN uit odijk heeft ook niks ondernomen en adviseerde dat IK maar een OOR MIJ DUS GEEN LG MEERbrief naar de directie van LG moest sturen. Nou aangezien ik er stress van kreeg heb ik dus de TV maar met zwaar verlies verkocht !
V, mensen koop niet direct een plasma maar ga er rustig een uur naar zitten kijken. Kijk dan NIET naar een tekenfilm en bekijk diverse uitzendingen, zoals studio uitzendingen en films en LET dan goed op gezichten en lichaamsdelen. Hierin is het zeer goed te zien.
Volgens de reparateur hoef je maar de film "shaft" te pakken en dan scheid je het kaf van het koren !