LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] plasma tv

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
elfriede

plasma tv

Ongelezen bericht door elfriede »

wij hebben 15 07 2004 bij de Harense Smid in Rosmalen deze tv gekocht is nu 3 keer stuk geweest we hebben naar de tweede keer een brief naar jvc geschreven waar ze meteen opgeraeerd hebben als het nog een keer gebeurde hadden we recht op een nieuwe.De tv die wij hebben blijkt uit de winkels van megapoel te komen toen wij hem kochten werd ons verteld dat deze niet gebruikt was wat schets onze verbazing op de bon staat winkelmodel en zat nog in de doos we kregen 625 euro korting voor ons 65 plusser was dat veel geld nu deze voor de derde maal stuk is hebben we met veel moeite een nieuwe gekregen maar we moesten wel 700 euro bij betalen daar zijn we niet op ingegaan nu zijn ze naar 300 euro terug gegaan om dat dit model dat wij hadden niet meer te leveren is we zijn daar we mee akoord gegaan maar een half uur later werden we gebeld van de harense smid of we voor 6 jaar een verzekering af wilde sluiten en wel voor een bedrag van van 525 euro is dat niet wat grof daar zijn we dus niet op in gegaan graag zouden wij van rader iets horen hoe wij hier veder mee om moeten gaan bij voorbaat dank JCM van der Maat Haverakker 2 5236 wp s,hertogenbosch[/b]

jhaan01

Re: plasma tv

Ongelezen bericht door jhaan01 »

Beste mensen Dit komt mij bekent voor OOk wij hebben bij de Harendse Smid een TFT televisie gekocht. Deze ging in de garantie periode kopot. Nou dit kan gebeuren het is ten slotte electronica. De reparatie zou 2 a 3 weken duren. Dus na de 3e week maar even gebeld of wij onze televisie weer op konden halen. De verkoperzij dat de televisie extern stond. Hij was naar de importeur gestuurd omdat het nog onder de fabrieks gerantie viel. Maar als wij meer wouden weten konden wij het servicepunt in Oss bellen. Dat was nu echt service u vraagt en zoekt zelf de antwoorden op. Op het service punt wist men het antwoord Uw TOESTEL STAAT EXTERN Dat was dus een echte service Maar ja wie tot 10 kan tellen kan ook de importeur bellen. De importeur kont onze televisie niet traceren en boden hun excuus hier voor aan.
Na nog veel telefonisch verkeer tussen osn en het servicepunt was de televisie eindelijk weer gereed. Na controle thuis blekenj inderdaad weer alle functies te doen. We hebben dan ook anderhalve maand weer naar onze eigen televisie mogen kijken. Maar ja u raad het al hij was weer kapot. Ik heb toen gelijk maar de importeur gebeld en alles uitgelegd.
Ik schrok alleen van het antwoordt " Meneer wat u mij verteld mag niet voorkomen onze merknaam staat op de voorkant. Uw toestel wordt door ons opgehaald en gerepareerd op een speciaalcentrum voor TFT en plasma Tv's Alleen doet u de aankoopbon er bij ivm de garantie. En ja hoor paar dagen later werd ik gebeld door een transpoort firma of ik op die datum en ongeveer die tijd thuis wilde zijn want zij moesten een tv ophalen. De televisie is inderdaad op gehaald en wordt nu echt gerepareerd. Dat was eens een echte ouderwetze service.

Van deze service kan de Harense Smit nog wat van leren. ook al zeggen zij de beste service te verlenen en de beste monteurs te hebben. Het is meer van over de toonbank, betalen en weg wezen en vooral niet meer zeuren.

Gesloten