LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met de Sssnake van Thomann.de

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Bonsaisz

Probleem met de Sssnake van Thomann.de

Ongelezen bericht door Bonsaisz »

Recentelijk heb ik de Sssnake instrumentenkabel van Thomann aangeschaft. Helaas, wanneer ik de kabel aansluit komt er Duitse radio (?) uit mijn versterker. Het lijkt ook wel alsof degene die praten reageren op wat ik speel. Nu heb ik een mailtje naar Thomann klantenservice gestuurd en zij zeggen dat de kabel niet volledig afgeschermd is en functioneert als een soort antenne. Ik ben erg sceptisch over dit. Ik geloof niet dat dit mogelijk is zonder er ook echt een antenne in te doen. Thomann adviseert mij ook om een beter afgeschermde kabel te kopen die 7x en 9 cent duurder is.

Zijn er mensen met dezelfde ervaring als ik? Of is dit wel mogelijk met een instrumentkabel? (voor gitaar)

berndv

Re: Probleem met de Sssnake van Thomann.de

Ongelezen bericht door berndv »

Bonsaisz schreef:Recentelijk heb ik de Sssnake instrumentenkabel van Thomann aangeschaft. Helaas, wanneer ik de kabel aansluit komt er Duitse radio (?) uit mijn versterker. Het lijkt ook wel alsof degene die praten reageren op wat ik speel. Nu heb ik een mailtje naar Thomann klantenservice gestuurd en zij zeggen dat de kabel niet volledig afgeschermd is en functioneert als een soort antenne. Ik ben erg sceptisch over dit. Ik geloof niet dat dit mogelijk is zonder er ook echt een antenne in te doen. Thomann adviseert mij ook om een beter afgeschermde kabel te kopen die 7x en 9 cent duurder is.

Zijn er mensen met dezelfde ervaring als ik? Of is dit wel mogelijk met een instrumentkabel? (voor gitaar)
Ja dat kan. Het zal een combinatie zijn van instrument, kabel en versterker. Heb zelfs de Russische radio wel eens voorbij horen komen

Gesloten