Onze Panasonic camcorder geeft sinds kort een zwart scherm. Wij kunnen geen video opnames meer maken. We kunnen ook nergens vinden waar het probleem vandaan komt. Altijd zeer tevreden over deze camcorder. De batterij is volgeladen. Maar het scherm blijft zwart. We kunnen wel in het menu komen maar weten niet waarom het scherm zwart blijft.
Heeft iemand een idee? Kan niks vinden op internet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Probleem Panasonic HX WA2
-
Re: Probleem Panasonic HX WA2
Waarom niet gelijk op het Panasonic-forum gevraagd?
https://www.gebruikershandleiding.com/P ... 02153.html
Suc6 ermee!
https://www.gebruikershandleiding.com/P ... 02153.html
Suc6 ermee!
Als je wat filmt en dit via de computer terug speelt heb je dan wel beeld?
Of is het opgenomen beeld ook zwart? heb je wel geluid als je opneemt?
Of is het opgenomen beeld ook zwart? heb je wel geluid als je opneemt?
-
Ik krijg alleen maar een zwart beeld en er is ook geen geluid.
In de gebruiksaanwijzing kan ik hier ook niks over terug vinden.
Dus je krijgt een zwart beeld en geen geluid als je iets opneemt en via de computer terug speelt? Ik snap dat je niks ziet op je camcorder zelf maar je moet ook zeker weten dat het niet terug speelt op de computer. Dus als je iets record op de SD kaart en die probeer je terug te spelen op de computer krijg je dan ook zwart beeld?Annie4Time schreef:Ik krijg alleen maar een zwart beeld en er is ook geen geluid.
Persoonlijk zou ik er vanuit gaan dat er iets kapot is. Het beste lijkt me dan ook om er eens een deskundige naar te laten kijken of deze ter reparatie aan te bieden. Zo op afstand blijft het gokken volgens mij.Annie4Time schreef:Onze Panasonic camcorder geeft sinds kort een zwart scherm. Wij kunnen geen video opnames meer maken. We kunnen ook nergens vinden waar het probleem vandaan komt. Altijd zeer tevreden over deze camcorder. De batterij is volgeladen. Maar het scherm blijft zwart. We kunnen wel in het menu komen maar weten niet waarom het scherm zwart blijft.
Dit is ook een optie maar dit is een redelijk oud model en de kans is groot dat reparatie duur is of niet eens mogelijk. Het is wel mogelijk om dingen vast uit te sluiten.Dirkie schreef:Persoonlijk zou ik er vanuit gaan dat er iets kapot is. Het beste lijkt me dan ook om er eens een deskundige naar te laten kijken of deze ter reparatie aan te bieden. Zo op afstand blijft het gokken volgens mij.Annie4Time schreef:Onze Panasonic camcorder geeft sinds kort een zwart scherm. Wij kunnen geen video opnames meer maken. We kunnen ook nergens vinden waar het probleem vandaan komt. Altijd zeer tevreden over deze camcorder. De batterij is volgeladen. Maar het scherm blijft zwart. We kunnen wel in het menu komen maar weten niet waarom het scherm zwart blijft.