LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reparatie tv

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Paulienj

reparatie tv

Ongelezen bericht door Paulienj »

Hallo, Ik heb vorig jaar bij Praxis een tv en dvd gekocht.
Op 6 april hebben wij de tv ter reparatie aangeboden ( garantie )
Deze heeft 2 weken bij de praxis gestaan voordat hij naar de reparateur gebracht is.
Het is nu onderhand half mei, vanmorgen heb ik geinformeerd of er al wat bekend was en er werd mij verteld dat het nog 2 weekjes gaat duren.
2 weekjes ???? De tv is NU al 6 weken weg.
Dit alles valt onder garantie dus ik vraag me af of ik hier iets aan kan doen.
Een nieuwe tv maken kost minder tijd dan een reparatie, moet ik dit zomaar slikken ???
Waar zou ik terecht kunnen met mijn klacht, de praxis weigert mij het nummer van de reparateur te geven.
Hoop dat iemand weet hoe ik dit aan moet pakken !!!!!!!!!!!!!

Jos1968

Re: reparatie tv

Ongelezen bericht door Jos1968 »

Een tv en dvd kopen bij een doe-het-zelf-zaak?
En dan ook nog eens service verwachten?
Ooit wel eens iemand aangesproken in zo'n zaak en iets meer gevraagd dan "Waar liggen de kwasten?"?
De naam zegt het toch al...... doe-het-zelf.
Koop toch bij een vakhandel!
Misschien (maar vaak ook helemaal niet) iets duurder, maar achteraf minder gezeik / geen constant heen en weer rijden / en geen andere onnodige kosten!!!
Per saldo bent u dus goedkoper uit!!
En dan krijgt u ook nog eens (vaak ook nog gratis!) een leentelevisie, zodat u thuis niet zonder zit!!

Met vriendelijke groet,

Jos

audiofreak1

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

helemaal mee eens.

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Hier is nog iemand het mee eens! Vaak heb ik gehoord van klanten of er nog wat van de prijs af kon, want bij de grote concurent lag de prijs soms 50 euro lager. In een klein bedrijf als het onze was dit gewoon onmogelijk, omdat het al tegen de limiet zat van wat mogelijk was. Men vergeet wel dat een toestel geheel geprogrammeerd en ingesteld werd, ter plaatse geïnstalleerd en bovendien nog gratis werd afgeleverd. In geval van een storing werd altijd, indien mogelijk, binnen 24 uur het toestel gerepareerd en als dat niet mogelijk was, dan kreeg men een leentoestel. Dit was dikwijls een toestel uit de voorraad zodat men verzekert was van een goede kwaliteit. Helaas kijkt de consument niet verder dan de neus lang is en telt alleen de prijs. Vind U het gek dat de kleine bedrijven die gericht zijn op service het moeten afleggen?

Vr. Gr. Hans.

Gesloten