Ik heb mijn man een fuji camera 1500 cadeau gegeven verleden jaar mei gekocht bij kamera express ,wij hebben 2 jaar garantie er op.
als hij foto,s maakt en ik wil het op de computer zetten dan loopt van de 6 keer hij een keer fout dan krijg je op de kamera kaartlees fout en zijn al je foto,s weg.
kan je ook geen foto,s meer nemen.
De computer loopt helemaal vast ook in de winkel als wij hem brengen.
hij wordt dan voor reperatie opgestuurd ,krijgen hem na weken terug met brief er bij kunnen niets vinden ,maar wij zijn iedere keer een heleboel foto,s kwijt.
na twee keer werd een door de winkel gevraagd voor een ander toestel te mogen geven maar nee weer zelfde brief kunnen niets vinden terwijl de winkel de fout wel gezien heeft.
nu gebeurde dit weer inaugustus 18-08-2011 ben nu zo boos weer winkel terug weer andere verkoper, weer gekonstateerd,weer opgestuurd met aanbeveling geven ander toestel
Hij is nu al weken weg en nog niets gehoord weer alle foto,s weg.
dus raad niemand deze winkel aan want iedere keer andere verkoper enz enz en zeker geen fuji want servise is pet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reperatie Fuji film s 1500
Re: reperatie Fuji film s 1500
Zadenvrouwtje? Klinkt fijn!
Maar als je het geheugenkaartje eruit haalt dan en in een card-reader doet, leest hij dan wel de foto's uit?
Want dan zou het kaartje ook gewoon nog defect kunnen zijn en is de oplossing simpeler.
Maar als je het geheugenkaartje eruit haalt dan en in een card-reader doet, leest hij dan wel de foto's uit?
Want dan zou het kaartje ook gewoon nog defect kunnen zijn en is de oplossing simpeler.
-
nee ook kaartleesfout en dan doet hij niets mee ze hebben bij de zaak de eerste keer alles geprobeerd kijken met nieuwkaartje een paar foto,s maken daar dan ook het zelfde
Dat is raar. Het kaartje UIT het fototoestel en LOS van het toestel in een card-reader en vervolgens OOK fout, duid er toch echt op dat het niet aan het fototoestel, maar aan het kaartje ligt.zadenvrouwtje schreef:nee ook kaartleesfout en dan doet hij niets mee ze hebben bij de zaak de eerste keer alles geprobeerd kijken met nieuwkaartje een paar foto,s maken daar dan ook het zelfde
-
nee want nieuw kaartje toen wij bij hun waren gaf het zelf de probleem aan en ook bij hun liep ook net als bij mij de hele computer vast.
maar ik wacht nu op hun antwoord zal wel weer het zelfde zijn want iedere keer duurde het zolang ik denk dat ze gewoon wachten tot de garantie voorbij is.
want 4 x terug maanden fototoestel kwijt plus iedere keer alle foto,s en ook de de foto winkel konstateerde het zo opgestuurd dus bij fuji doet hij het zelfd nou hele slechte service.
maar ik wacht nu op hun antwoord zal wel weer het zelfde zijn want iedere keer duurde het zolang ik denk dat ze gewoon wachten tot de garantie voorbij is.
want 4 x terug maanden fototoestel kwijt plus iedere keer alle foto,s en ook de de foto winkel konstateerde het zo opgestuurd dus bij fuji doet hij het zelfd nou hele slechte service.
-
heb ook gezegd ga echt andere wegen zoeken want ik vind dit heel erg