Hallo forumleden,
Ik heb even een vraag of iemand ervaring heeft met de Samsung TV Aktie. Bij aankoop van een nieuwe Samsung TV (3D) krijg je bij deze aktie bij het inzenden van het aktieformulier naar Samsung Aktie te Nieuwegein waarbij gevoegd streepjescode van de doos waarin de TV is vervoerd en een kopie van het aankoopbewijs, alsnog twee 3D brillen toegezonden als ook nog een tegoed van Euro 50 om te besteden aan 3D films.
TV gekocht op 3 juli 2011. Echter tot op heden niets gekregen. Wel contact gehad met Samsung maar dat heeft tot op heden niet veel geholpen.
Heeft iemand ook een dergelijke ervaring??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung Aktie
-
Re: Samsung Aktie
Helaas heb ik hierhetzelfde probleem mee maar ben ik denk ik wat dieper gezonken dan ik dacht ik heb een samsung smart tv een 55 inch en een 46 inch en zou inderdaad 150euro retour krijgen en een 3d bril maar tot op heden niet mogen ontvangen ook heb ik twee toestellen samsung galaxy s aangeschaft daarbij zou ik een geheugenkaart krijgen van 8G en bij nog een toestel samsung appolo zou ik 20euro retour krijgen ook dat hen ik niet mogem ontvangen.ik heb immers mijn produkten geregistreed en contact gehad met samsung zelf maar de mederwerkers die je aan de telefoon krijg kunnen niets voor je doen en als je. Je streepjes code van de doos opstuurd NIET DOEN dan ben je je garantie kwijt dat heb ik met een tv gedaan helaas dan kunnen ze helemaal niets meer voor je doen.
Groet Dominique
Groet Dominique
Re: Samsung Aktie
Dat is zeer zeker onjuist! Je bent namelijk nooit verplicht om de doos te bewaren.DominiqueXx schreef:Je streepjes code van de doos opstuurd NIET DOEN dan ben je je garantie kwijt
De aankoopbon is je garantiebewijs, niet de doos.
Hoe kom je daar eigenlijk bij?