LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] samsung WB150

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
bramvanderkolm

samsung WB150

Ongelezen bericht door bramvanderkolm »

Hallo

ik was aanvankelijk erg blij met mijn camera, echter binnen een jaar begaf de lens het spontaan. deze werd gerepareerd op de garantie, echter een maand later weer hetzelfde euvel. dit keer beweert het repaircenter dat de oorzaak bij ons ligt. zandschade zou de oorzaak zijn maar naar mijn mening zou de camera gewoon tegen normaal gebruik op vakantie moeten kunnen. een camera waarvan de lens het binnen een jaar 2 keer begeeft is gewoon ondeugdelijk!
wat kan ik doen om hiervoor gewoon of mijn geld terug te krijgen of in ieder geval hem weer (gratis) gerepareerd terug te krijgen. ik kan hem nl nu wel terugkrijgen als ik betaal maar das evenveel als ik er nieuw voor betaald heb... en ik vind dat er iets fout zit in het ontwerp als de lens het op precies hetzelfde punt twee keer begeeft. iemand suggesties?

dhc

Re: samsung WB150

Ongelezen bericht door dhc »

Volgens mij moet je even de antwoorden van Vara Kassa lezen, daar heb je immers dezelfde vraag gesteld....

bramvanderkolm

Re: samsung WB150

Ongelezen bericht door bramvanderkolm »

zeker, hoe vaker ik hem stel hoe meer kans op antwoorden waar ik wat mee kan

Gesloten