| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sony DVD-Video combi SO SLV D910
Sony DVD-Video combi SO SLV D910
Ik kocht in maart 2004 met extra garantie deze Sony dvd/video combi bij Modern. Aan het eind van 2004 begon de video kuren te vertonen. Nam soms geen geluid op. En de DVD had ook een euvel dat er klikjes te horen zijn tussen nummers van audio cd en audio dvd's, ook lijkt het beeld soms even stil te staan. De eerste keer had Sony hem alleen gereinigd. Ik was hem wel een maand kwijt. De 2e keer een kop vervangen van de video. Maar over de DVD werd niets genoemd. Vandaag kon ik mijn apparaat na een maand ophalen. Heeft Sony alleen naar de DVD gekeken en niet naar de video die nog steeds kuren vertoond, namelijk strepen in de opname. Rekening a €52.00, en ze hadden de klacht niet geconstateerd. ZUCHT. Stuur toch niet zomaar iets op. Modern gaat bellen waarom er een rekening bij zit, ik heb verlengde garantie. Ik ga dat niet betalen. Wat te doen nu?
Re: Sony DVD-Video combi SO SLV D910
geachte lezer.
De kop is echt niet vervangen dit is een fabeltje .
Wat u moet doen is de klacht/probleem beter onderzoeken.
Strepen in de opname?? waarom zijn dat geen strepen tijdens weergeven .
Hierin zit een degelijk verschil.
Probeer een koopvideo en kijk of er dan ook strepen zijn .
Zijn deze er niet dan heeft u met een verontreinigde kop te maken.
Of met een opname die in een videorecorder is opgenomen die niet de juiste snelheid draaide omdat deze niet in orde was.
Tim
De kop is echt niet vervangen dit is een fabeltje .
Wat u moet doen is de klacht/probleem beter onderzoeken.
Strepen in de opname?? waarom zijn dat geen strepen tijdens weergeven .
Hierin zit een degelijk verschil.
Probeer een koopvideo en kijk of er dan ook strepen zijn .
Zijn deze er niet dan heeft u met een verontreinigde kop te maken.
Of met een opname die in een videorecorder is opgenomen die niet de juiste snelheid draaide omdat deze niet in orde was.
Tim
Met een gekochte video band heb ik geen strepen, het gaat om band die is opgenomen op de normale snelheid, en die dus bij het terug kijken strepen vertoont.
Hoi
Duidelijk een kwestie van verontreinigde kop.
Tim
Duidelijk een kwestie van verontreinigde kop.
Tim