hallo, ik heb een zeer goede ervaring met een Sony gx-3, deze heeft geen vaste schijf maar is wel bekend met meerdere systemen. Ik neem meestal televisieprogamma's op een dvd+rw, na de opname kan ik het schijfje in elk merk dvd speler afspelen. Door het schijfje daarna weer in de gx-3 te doen kan ik de opname ongedaan maken, en heb je weer een lege disc. Omdat ik 's avonds veel werk en er ook wel eens 2 televisieprogamma's tegelijk op tv zijn, heb ik er inmiddels een tweede gx-3 bij gekocht, dit model is ook gewoon nog in het zwart leverbaar, dus hoef ik geen zilver (meelopers kleur) te kopen.
Ik heb dus twee dezelfde dvd recorders, sony gx-3, samen voor iets meer dan 600 euro, tot nu toe een geweldige ervaring, aangesloten op een philips tv. Kennissen hebben 1 jaar geleden een philips dvd recorder gekocht, deze is nu 2x terug geweest voor reparatie.........
Dat was mijn ervaring, wat u ook koopt, succes er mee.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sony gx3
-
Gast
Re: sony gx3
mooi om te horen.
IK zelf heb de sony rdr gx 7 de wat luxere uitvoering van de gx 3.
Met deze dvd recorder kan ik perfect mijn eigen opgenomen videofilms monteren ,knippen en plakken.
En ja hij is in zilver maar heeft weer wel een mooi degelijk aluminium front en omhulsel zodat het geheel niet goodkoop over komt.
Verder een perfecte dvd recorder draait goed neemt goed op en draait verder alle dvd,s ook van andere merken etc.
Tot nu toer geen problemen mee gehad en heb hem nu al een anderhalf jaar .
Was voor mij ook de keus omdat hij op dvd - en dvd + opneemt.
IK zelf heb de sony rdr gx 7 de wat luxere uitvoering van de gx 3.
Met deze dvd recorder kan ik perfect mijn eigen opgenomen videofilms monteren ,knippen en plakken.
En ja hij is in zilver maar heeft weer wel een mooi degelijk aluminium front en omhulsel zodat het geheel niet goodkoop over komt.
Verder een perfecte dvd recorder draait goed neemt goed op en draait verder alle dvd,s ook van andere merken etc.
Tot nu toer geen problemen mee gehad en heb hem nu al een anderhalf jaar .
Was voor mij ook de keus omdat hij op dvd - en dvd + opneemt.