LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sony video recorder type SLV-SE630

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Gast

sony video recorder type SLV-SE630

Ongelezen bericht door Gast »

als ik heb opgenomen en ik gaat het progamma kijken dan geeft hij soms sneeuw en het geluid wordt dan ook minder dezelfde band bij de buren doet het wel goed mijn zoon heeft dezelfde video met de zelfde klacht mijn video is pas 13 mnd oud ik heb sony gebeld ik kon hem brengen maar de kosten zijn voor mij mag dat voor een video van die leeftijd dat ik zelf voor de kosten moet opdraaien

JFG

Re: sony video recorder type SLV-SE630

Ongelezen bericht door JFG »

HEEEE!!! Ik heb dezelfde klacht met deze videorecorder!! Dacht dat het gewoon aan mij lag maar niet dus.. ben er verder (nog) niet achteraan gegaan... Ik wacht eigenlijk op een goedkope aanbieding van een VCR ergens maar dit wordt dus zeker geen Sony!!! Had dit ook neit verwacht van een dergelijk merk na zo'n korte periode... Het begin van de opgenomen programma's gaat nog wel maar na een tijdje lijkt het wel alsof het batterijtje opgaat....

PJ66

Ongelezen bericht door PJ66 »

Sorry maar wie koopt er nog een videorecorder in deze tijd, zo duur is een dvd recorder niet meer..........

JFG

Ongelezen bericht door JFG »

Sorry... maar toen ik hem kocht waren er nog geen DVD-recorders... ik ga ervan uit dat een video-recorder langer mee gaat dan 5 jaar. En sorry... ik wil graag nog een video-recorder om mijn oude banden te kunnen kijken... en sorry... niet zo duur is een relatief begrip....

Gesloten