Dat was nou precies waar ik op doelde. Soms is de klant een positief gevoel geven belangrijker dan winst maken. Deze positieve reacties zijn onbetaalbaartenormin schreef:Echt waar? Wat een topzaak, zeg. Goed voor de warme douche, eerlijk!!Henk_dg schreef:Nou mensen, ik zou nog even weten hoe het af zou gaan lopen. Ze vonden het in de winkel logisch dat ik terug kwam, geld konden ze me helaas niet geven. Ik mocht de tv terug brengen als ik wilde, maar zouden ze wel onredelijk vinden. Toen hebben ze me een cadeaubon van 150 euro geboden voor de winkel. Al met al tevreden!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Televisie veel goedkoper geworden
Re: Televisie veel goedkoper geworden
Dat was nou precies waar ik op doelde. Soms is de klant een positief gevoel geven belangrijker dan winst maken. Deze positieve reacties zijn onbetaalbaar[/quote]Echt waar? Wat een topzaak, zeg. Goed voor de warme douche, eerlijk!!
Nou olaf79, als we nu allemaal ons rekening nummer aan je doorgeven en je stort daar €150,00 op ben ik er zeker van dat het onbetaalbaar voor je zal worden
-
Soms is humor ook onbetaalbaar...