LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC verhoogt mijn kabelTV maandbedrag plotseling met 200%
UPC verhoogt mijn kabelTV maandbedrag plotseling met 200%
Ik kreeg pas een brief van UPC dat ze de tarieven willen harmoniseren. Dit betekent voor mij dat dat ik van Eur 5,11 nu het standaardtarief van ongeveer 15 Euro moet gaan betalen. Dat is bijna drie maal zoveel, zonder dat ik daar iets extra's voor krijg.
In hun brief noemden ze mijn oude tarief een "speciaal verlaagd tarief" terwijl het destijds (toen de gemeente de CAI aanlegde) als "basistarief" werd voorgesteld. Ik heb in huis twee TV's met videorecorder, dus om nu twee dubbelband satelliet tuners te kopen is ook nogal prijzig.
De gemeente (Barneveld) zei me dat ze er niets meer mee te maken hebben en dat UPC vrij is om dit te doen.
Iemand ervaring met het aanvechten van een in mijn ogen onredelijke prijsverhoging van 200%?
Hans
[email protected]
In hun brief noemden ze mijn oude tarief een "speciaal verlaagd tarief" terwijl het destijds (toen de gemeente de CAI aanlegde) als "basistarief" werd voorgesteld. Ik heb in huis twee TV's met videorecorder, dus om nu twee dubbelband satelliet tuners te kopen is ook nogal prijzig.
De gemeente (Barneveld) zei me dat ze er niets meer mee te maken hebben en dat UPC vrij is om dit te doen.
Iemand ervaring met het aanvechten van een in mijn ogen onredelijke prijsverhoging van 200%?
Hans
[email protected]
Re: UPC verhoogt mijn kabelTV maandbedrag plotseling met 200%
Nog even volhouden, KPN en Digitenne komen eraan.
upc heeft mijn standaard tarief ook verhoogd zonder mij bijtijds op de hoogte te stellen. Per 1 jan 2004 en per oct 2004, dus 2 keer per jaar. Dit vind ik schandalig. Ze zeggen dat ze naar een landelijk tarief willen en dat ze de verhoging in etappes doen. En ze durven mij te vertellen dat ze mij enige tijd geleden op de hoogte hebben gebracht. Leugentje van upc. Ik heb al meer dan een jaar digitale tv van upc maar vanwege een storing kan ik geen gebruik maken van de andere diensten die de digitale tv biedt zoals mailen via de tv enz. ik ben al een jaar bezig met upc, gebeld,gemaild ,om deze storing op te lossen.Waarshijnlijk ben ik in hun vergeetboek geplaatst. Upc ik zeg je vaarwel,KPN is sinds kort begonnen met digitale tv,ik stap over.
heb sinds vorige week digitale tv van kpn om redene dat casema
zonder enige waarschuwing het abbonement verhoogt en van de bankrek.
afhaalt volgend jaar gaan ze weer emmeren vandaar kpn.
heb 25 tv kannalen prima beeld en geluid en doordat ik abbonee ben van de tel.
en adsl heb betaal ik € 7,95 per mnd. prima toch.
zonder enige waarschuwing het abbonement verhoogt en van de bankrek.
afhaalt volgend jaar gaan ze weer emmeren vandaar kpn.
heb 25 tv kannalen prima beeld en geluid en doordat ik abbonee ben van de tel.
en adsl heb betaal ik € 7,95 per mnd. prima toch.
volg als de link en huiver
http://www.klokkenluideronline.nl/modul ... =0&thold=0
Zou zij ook een belang/commisariaat bij de NUON hebben gezien de beslissing inzake stadsverwarming ALMERE
http://www.klokkenluideronline.nl/modul ... =0&thold=0
Zou zij ook een belang/commisariaat bij de NUON hebben gezien de beslissing inzake stadsverwarming ALMERE
Waarom duur doen als het veel goedkoper kan SATELLIETTV
dat bespaard je een hoop kosten.
Kijk maar op www.sattvnet.tk alles voor en over de satelleittv.[/b]
dat bespaard je een hoop kosten.
Kijk maar op www.sattvnet.tk alles voor en over de satelleittv.[/b]
Ik heb aantal wkn geleden upc televisie ook al opgegzegd, kvind het echt te duur worden, 16 euro/maand. Kheb van pa een satelliet gekregen, was wel een dure maar als je alleen de nederlandse zenders wil bekijken heb je al een setje voor 350 euro en dan betaal je 20euro per jaar aan canaal digitaal voor de nederlandse zenders, dus die eenmalig aanschafkosten heb je er in 2 jaar al uit, lang leven de satelliet, het beeld is haarscherp, dus geen last van slecht beeld, en als je een goeie schotel hebt, triax, dan heb je ook geen last van weg vallend beeld bij regen of sneeuw. Laat je wel goed informeren, als je meer dan alleen de nederlandse zenders wil ontvangen zou ik niet de standaar philips receiver kopen maar een meer geavanceerde, bv dreambox.
als je nog vragen hebt over satelliet ontvangst moet je maar mailen, suc6
als je nog vragen hebt over satelliet ontvangst moet je maar mailen, suc6
Nog even wachten en dan gaat mijn ADSL provider ook TV aanbieden .
Daarnaast nog onbeperkte telefonie.
Alles veel goedkoper.
Dag UPC . Dag KPN Eindelijk ben ik van die monopolisten af die maar zijn prijzen verhogen en er niks voor terug geven.
Of moet ik soms in al die mislukte projecten betalen die ik niet eens kan ontvangen zonder bijbetaling .
Daarnaast nog onbeperkte telefonie.
Alles veel goedkoper.
Dag UPC . Dag KPN Eindelijk ben ik van die monopolisten af die maar zijn prijzen verhogen en er niks voor terug geven.
Of moet ik soms in al die mislukte projecten betalen die ik niet eens kan ontvangen zonder bijbetaling .
KPN mag zijn prijzen niet verlagen!!
de overheid heeft de opta opdracht gegeven het marktaandeel van de kpn te verlagen naar onder de 60%. Hierdoor mag KPN zijn prijzen niet verlagen en worden ze aan een strak lijntje gehouden door de OPTA.
Vergeet niet dat KPN,UPC er in eerste niet voor gekozen hebben om monopolist te worden, dat werden ze gewoon. Ze waren een overheidsinstatie dat werd geprivatiseerd, ja en als je daarna markt werking wil, krijg je dus dit soort conflicten.
Ik herinner me een bezoeker die klaagde dat KPN om de haverklap mensen ontslaat. Jah als je monopolist bent, heb je duizenden mensen in dienst, als dan de opta je dwingt je prijzen hoog te houden terwijl de concurrentie de prijzen omlaag gooit, verlies je marktaandeel, en is een ontslag golf alleen maar vanzelfsprekend. Als je minder gaat verdienen, heb je ook minder mensen nodig en die moeten eruit. Oorzaak gevolg??
de overheid heeft de opta opdracht gegeven het marktaandeel van de kpn te verlagen naar onder de 60%. Hierdoor mag KPN zijn prijzen niet verlagen en worden ze aan een strak lijntje gehouden door de OPTA.
Vergeet niet dat KPN,UPC er in eerste niet voor gekozen hebben om monopolist te worden, dat werden ze gewoon. Ze waren een overheidsinstatie dat werd geprivatiseerd, ja en als je daarna markt werking wil, krijg je dus dit soort conflicten.
Ik herinner me een bezoeker die klaagde dat KPN om de haverklap mensen ontslaat. Jah als je monopolist bent, heb je duizenden mensen in dienst, als dan de opta je dwingt je prijzen hoog te houden terwijl de concurrentie de prijzen omlaag gooit, verlies je marktaandeel, en is een ontslag golf alleen maar vanzelfsprekend. Als je minder gaat verdienen, heb je ook minder mensen nodig en die moeten eruit. Oorzaak gevolg??
Hoe kom je erbij dat UPC ooit een overheidsinstantie is geweest?
UPC kwam namelijk uit het buitenland en heeft met name de kabelnetten van bijvoorbeeld de gemeentes in Nederland opgekocht!
Dus ik denk dat UPC het helemaal niet zo erg vindt dat ze monopolist is geworden. Maar gelukkig is een nog een goed alternatief met GOEDE beeldkwaliteit. Nee, niet digitenne/kpn die bagger zijn (veel storingen en lage bandbreedte, dus irritante compressie blokjes), maar satelliet TV.
UPC kwam namelijk uit het buitenland en heeft met name de kabelnetten van bijvoorbeeld de gemeentes in Nederland opgekocht!
Dus ik denk dat UPC het helemaal niet zo erg vindt dat ze monopolist is geworden. Maar gelukkig is een nog een goed alternatief met GOEDE beeldkwaliteit. Nee, niet digitenne/kpn die bagger zijn (veel storingen en lage bandbreedte, dus irritante compressie blokjes), maar satelliet TV.