heeft er iemand ervaring met Graphic Stock? Zij zenden een mail waarna je 7 dagen lang 20 gratis foto's mag downloaden. NA die 7 dagen moet je je account verwijderen. Doe je dat niet, innen ze gewoon elke maand 50 euro terwijl je niets van hen afneemt.
Ik ben vast niet de enige die de tekst: “Don’t worry – you won’t be billed unless you keep your account past your seven day free trial” verkeerd geinterpreteerd heeft. Ze vinden dus dat ze ook geld mogen rekenen terwijl je niets koopt. (want nu is het ineens een abonnement van 49.00 USD per maand))
Ik voel me belazerd. natuurlijk is het mijn eigen schuld maar....
Inmiddels hebben ze 100 afgeschreven en deze maand weer 49 USD. (totaal dus bijna 150 voor NOPPES) Je kan je account niet eens normaal de-activeren want ze sturen een beschrijving die helemaal niet klopt met de pagina die je ziet.
Daarbij sturen ze geen mailtjes om je herinneren want die kan volgens hen in jouw spambox komen en dat is zo vervelend!
Ik ben benieuwd of meer mensen hiertegen aan zijn gelopen? WEES GEWAARSCHUWD Ga niet met hen in zee!!
met groet, Vera
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WAARSCHUWING voor Graphic Stock
-
- Contacteer:
WAARSCHUWING voor Graphic Stock
Laatst gewijzigd door vera.freeke op 13 jun 2017 22:22, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: WAARSCHUWING voor Graphic Stock
U bedoeld deze link: https://www.graphicstock.com/join/ En wat staat daar??? Eerste maand unlimited, daarna 49 dollar per maand. U heeft dan een abonnement en ja, dan neemt u dus wel iets van hun af, een dienst.
En de tekst die u zelf hier schrijft is helder, u krijgt geen factuur binnen de 7 dagen dat u gebruik maakt hiervan. Vond u het dan niet raar dat u uw rekeningnummer moest opgeven bij een gratis iets?
U had op tijd moeten opzeggen, niets meer en niets minder. Aangezien het geen Nederlands bedrijf is geldt dus ook onze wetgeving niet en zult u uw abonnement moeten uitzitten.
En de tekst die u zelf hier schrijft is helder, u krijgt geen factuur binnen de 7 dagen dat u gebruik maakt hiervan. Vond u het dan niet raar dat u uw rekeningnummer moest opgeven bij een gratis iets?
U had op tijd moeten opzeggen, niets meer en niets minder. Aangezien het geen Nederlands bedrijf is geldt dus ook onze wetgeving niet en zult u uw abonnement moeten uitzitten.
-
- Contacteer:
Hoi NeoDutchie ik merk aan jouw reacties op de diverse topics dat je het fijn vind om mensen "op hun nummer "te zetten. Alsof je aandelen hebt in diverse bedrijven.
Toch voel ik me zeer belazerd door dit bedrijf want...zij sturen niet even netjes een mail...nee, dat doen ze niet omdat "ze bang zijn dat deze in de spambox komt." (Wat een flauwekul)
Daarbij kan je je zelf helemaal niet uitschrijven Als je kijkt bij "Account verwijderen" zie je een tekst die niet overeen komt met de stappen die je moet nemen. allemaal met het doel dat je hen weer met een waarschijnlijk telefoontje gaat bellen. Inmiddels hebben ze 150 USD van mij geind. En dat doen ze bij meerdere mensen. Oplichterij m.i. en ik hoop dus hiermee mensen te waarschuwen.
Toch voel ik me zeer belazerd door dit bedrijf want...zij sturen niet even netjes een mail...nee, dat doen ze niet omdat "ze bang zijn dat deze in de spambox komt." (Wat een flauwekul)
Daarbij kan je je zelf helemaal niet uitschrijven Als je kijkt bij "Account verwijderen" zie je een tekst die niet overeen komt met de stappen die je moet nemen. allemaal met het doel dat je hen weer met een waarschijnlijk telefoontje gaat bellen. Inmiddels hebben ze 150 USD van mij geind. En dat doen ze bij meerdere mensen. Oplichterij m.i. en ik hoop dus hiermee mensen te waarschuwen.
-
Hallo Vera, mij is het zelfde overkomen. Heb me via de account alles geannuleerd na 2 dagen en nu hebben ze geld van de rekening afgehaald. [ongefundeerde bewering verwijderd] ik had echt wel goed gekeken wat je moet doen om de boel te annuleren en of het wel mogelijk is! De credit kaart heb ik laten blokkeren en nu maar hopen dat de bank meewerkt
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jul 2017 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Maar waar bent u opgelicht?
Want zoals ik de website bekijk staat het netjes aan gegeven hoe je kan annuleren bij de FAQ's.
En als ik ze mail krijg ik binnen 30 minuten antwoord ik zie de oplichting hier niet in
Want zoals ik de website bekijk staat het netjes aan gegeven hoe je kan annuleren bij de FAQ's.
En als ik ze mail krijg ik binnen 30 minuten antwoord ik zie de oplichting hier niet in
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
Hoe kan je deze tekst dan nog meer interpreteren. Het is toch heel erg duidelijk wat er staat. Er staats niets in over wel of niet kopen. Alleen dat je na 7 dagen gaat betalen. Waren alle voorwaarden maar zo duidelijk als deze.vera.freeke schreef: Ik ben vast niet de enige die de tekst: “Don’t worry – you won’t be billed unless you keep your account past your seven day free trial” verkeerd geinterpreteerd heeft. Ze vinden dus dat ze ook geld mogen rekenen terwijl je niets koopt. (want nu is het ineens een abonnement van 49.00 USD per maand))