LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat zijn mijn rechten
Wat zijn mijn rechten
In februari van dit jaar heb ik een XtreamerTV gekocht bij Mycom in Rotterdam.
Dit apparaat doet niet alles wat beloofd is de advertentie op de site van Mycom en op de site van Xtreamer.
ik wil nu de koop ontbinden maar Mycom zegt dat niet mogelijk is.
wat kan ik doen??
Dit apparaat doet niet alles wat beloofd is de advertentie op de site van Mycom en op de site van Xtreamer.
wat kan ik doen??
Re: Wat zijn mijn rechten
Wat bedoel je met "hij doet niet wat er beloofd is"? Zou het na reparatie wel kunnen werken of is je een heel andere streamer verkocht dan je dacht. Als het wel aan de streamer ligt, dus kaduuk, dan moet je de verkoper de gelegenheid geven dat te repareren. Ik begrijp dat je het in een stenen winkel hebt gekocht na eerst op de site te hebben gekeken. In de winkel gelden andere voorwaarden dan internet verkoop, maar dat weet je waarschijnlijk. Trouwens, als je in Februari al gekocht hebt, ben je rijkelijk laat met klagen en geld terug eisen. Dat zit er pas in als het ding na 3 reparaties niet zou werken, pas dan kan je een koop ontbinden.
Wat was hun antwoord toen je dit hebt voorgelegd aan Mycom? En inderdaad, wát doet de mediaplayer niet wat hij volgens jouw informatie wel zou moeten kunnen?Gertjan81 schreef:In februari van dit jaar heb ik een XtreamerTV gekocht bij Mycom in Rotterdam.
wat kan ik doen??
De media speler zou volgens de mycom en xtreamer te bedienen zijn met android smartphone of tablet.
ook zouden er meerdere app beschikbaar zijn zoals facebook, twitter, dropbox e.d. maar ook dit is er niet. volgens xtreamer zou dit allemaal met de volgende update's opgelost moeten zijn maar helaas nog steeds niet. en daarom ben ik ook nu pas naar Mycom toegestapt. maar zij zeggen dat software matige dingen niet hun verantwoording zijn.
ook zouden er meerdere app beschikbaar zijn zoals facebook, twitter, dropbox e.d. maar ook dit is er niet. volgens xtreamer zou dit allemaal met de volgende update's opgelost moeten zijn maar helaas nog steeds niet. en daarom ben ik ook nu pas naar Mycom toegestapt. maar zij zeggen dat software matige dingen niet hun verantwoording zijn.
-
Heb je nog een bewijs wat ze wel of niet over de werking gezegd hebben? Als je dat bewijs niet hebt kun je ze sowieso al niets meer maken.
Ik zie deze android apps, en om facebook te kunnen gebruiken, moet je volgens mij eerst "Xtreamering" updaten?Gertjan81 schreef:De media speler zou volgens de mycom en xtreamer te bedienen zijn met android smartphone of tablet.
op de site van Mycom wordt nog steeds gerefereerd naar android daar heb ik inmiddels een printscreen van gemaaktwitte angora schreef:Heb je nog een bewijs wat ze wel of niet over de werking gezegd hebben? Als je dat bewijs niet hebt kun je ze sowieso al niets meer maken.
de app waar je naar refereert zijn voor andere types helaasIk zie deze android apps, en om facebook te kunnen gebruiken, moet je volgens mij eerst "Xtreamering" updaten?
ik zie nergens staan op de site van de leverancier dat er apps voor beschikbaar zijn.Gertjan81 schreef:op de site van Mycom wordt nog steeds gerefereerd naar android daar heb ik inmiddels een printscreen van gemaaktwitte angora schreef:Heb je nog een bewijs wat ze wel of niet over de werking gezegd hebben? Als je dat bewijs niet hebt kun je ze sowieso al niets meer maken.
de app waar je naar refereert zijn voor andere types helaasIk zie deze android apps, en om facebook te kunnen gebruiken, moet je volgens mij eerst "Xtreamering" updaten?
nee dat klopt olaf79 deze heeft dat inmiddels verwijderd.
maar bij Mycom staat het nog wel
http://www.mycom.nl/beeld-geluid/medias ... treamer-tv
Oke duidelijk. Apparaat doet duidelijk niet wat er beloofd is, bovendien kun je het bedienen met de apps (er staat dat dit feilloos werkt) als hooffunctionaliteit beschouwen. Kan een reden zijn om de koop te ontbinden...Gertjan81 schreef:nee dat klopt olaf79 deze heeft dat inmiddels verwijderd.
Naar veelvuldig gemaild te hebben met Mycom wordt er nu niet meer gereageerd op mijn mails wat kan ik nu nog doen
Naar de rechter.