LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wolfsgang AT-AS45D1 groen beeld camera?
-
Wolfsgang AT-AS45D1 groen beeld camera?
Wanneer je foto's wilt maken of camara opname's maakt is het beeld in zijn geheel groen. Wat is hiervan de oorzaak? En hoe kan dat opgelost worden?
Re: Wolfsgang AT-AS45D1 groen beeld camera?
Dit is wel een heel summiere probleemomschrijving.
Heb je de batterij er al eens voor langere tijd uitgehaald? Een ander geheugenkaartje geprobeerd? Het geheugenkaartje in de PC geprobeerd te lezen?
Heb je de batterij er al eens voor langere tijd uitgehaald? Een ander geheugenkaartje geprobeerd? Het geheugenkaartje in de PC geprobeerd te lezen?
-
Excuses,
De Wolfgang heb ik een systeem reset laten uitvoeren. Verder heb ik de foto's verstuurd naar een ander toestel. De foto's blijven in zijn geheel in het groen.
De Wolfgang heb ik een systeem reset laten uitvoeren. Verder heb ik de foto's verstuurd naar een ander toestel. De foto's blijven in zijn geheel in het groen.
En de andere suggesties al geprobeerd?
Probeer ook eens de instellingen in het toestel aan te passen, andere resolutie of pixeldichtheid
Probeer ook eens de instellingen in het toestel aan te passen, andere resolutie of pixeldichtheid
Niets eigenlijk
Laatst gewijzigd door newmikey op 26 okt 2015 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Het kan misschien zijn dat het in de compressie-methode zit. Ik heb wel gezien dat Wolfgang filmpjes er zo prima uitzien, maar als ze met Whatsapp worden verstuurd, dan worden ze helemaal groen.
-
De camara aan de voorkant van het toestel neemt wel normale foto's. De camara aan de achterkant van het toestel maakt alles in het groen. Je kunt de witbalans en kleuren instellen. Maar welke instelling je ook kiest het blijft groen. Nu ben ik wel voor het milieu maar om nu alles in het groen te fotograferen is niet zo leuk.
Klinkt als een sensorfout. Sowieso de kosten van het repareren niet waard, denk ik.
Tip: het is een camEra aangezien je dat consequent fout schrijft, is dat geen spelfout
Tip: het is een camEra aangezien je dat consequent fout schrijft, is dat geen spelfout
Klinkt dan inderdaad als een kapotte sensor of een losse verbinding daar in de buurt. Niet echt te repareren.
-
Ik heb vanmorgen de accu er uit gehaald en er weer ingezet. Het werkt nu weer prima. Alleen terug naar de fabrieksinstellingen heeft niet geholpen.
Dat was mijn eerste tip
-
Dat klopt, dank voor uw tip.