Moneyman schreef: ↑04 jun 2024 15:19Klinkt als behoorlijke confirmation bias wat je hier laat zien. Prima dat je teleurgesteld bent in Sonos, maar een sub die "een beetje vaag staat te brommen" is niet een kwalificatie die op de Sonos sub's van toepassing zijn.hercu1965 schreef: ↑04 jun 2024 15:04de yamaha YSP 5600 is niet alleen soundbar hij is ook subwoofer en hij is is ook 9.1 surround alles in EEN behuizing.
das ca 800 goedkoper en echte bassen recht op je gericht en niet een subwoofer ergens in de hoek die een beetje vaag staat te brommen, ik heb nog nooit een mooie strakke bas uit een SUB horen komen als je het vergelijkt met 2 topklasse luidsprekers recht op je gericht
En voor wat betreft de Yamaha: ook dat is natuurlijk geen "topklasse luidspreker", maar nog steeds gewoon een (betere) soundbar. Er is geen sprake van 9.1, en evenmin van echte surround sound. En een sub in de soundbar is qua ontwerp per definitie minder dan een losse sub. Kortom; je argumentatie klinkt vooral als een doelredenering en een impulsaankoop. Jouw omschrijvingen geven me vooral het idee dat je veel beter af zou zijn met losse goede speakers en een versterker, in plaats van een soundbar.
Mag allemaal hoor, maar het overtuigt me niet![]()
Daar heb je volkomen gelijk in !! Ik zat idd te denken aan gewoon lekker ouderwets bedraad 2 topklasse speakers verbonden aan een versterker. Je weet dan ook gelijk dat muziek ook altijd goed klinkt dat is bij een soundbar ook niet altijd het geval. Ik moet er eens wat tijd in gaan stoppen en niet te snel beslissen.