Wij zijn ook van die mensen als we iets kroms beleven dan is het nog ongeloofwaardig voor anderen ook, hoe triest het voor ons ook is maar nog erger hoe waar iets kan zijn en men je niet wil geloven.
Toch moet ik wel zeggen als we pech hebben (nu 3x gebeurd in ruim 30 jaar) dat de anwb ons wel goed geholpen heeft.
Oke ze zijn niet altijd even vlot ter plaatse maar dat kun je ook niet verwachten denk ik, we hebben ook weleens 3 uren langs de weg gestaan (ja gewoon in nederland) gelukkig was het zomer, maar eenmaal ter plaatse ging alles heel snel.
De auto was niet ter plaatse te repareren, dus ik dacht al oepsie dat wordt kloten met de kids en bussen, weet ik veel, ik ga altijd met de auto.
Ik vroeg de beste man van de anwb of hij ons dan op een station wilde droppen, waarna zijn antwoord nee was.
Ja dan schrik je eerst even, maar gelijk ging hij verder:
U bent zo goed verzekerd bij ons u krijgt gewoon vervangend vervoer, ik ga dat even voor u regelen.
Joh dan ben je die uurtjes dat je langs de weg gestaan hebt ook snel weer vergeten.
Met een andere auto heb ik ze 2maal nodig gehad, 1x onderweg naar huis, de dynamo was kadoek, tja dan houd het op.
Nieuwe dynamo erin en hoe verbaasd ben je dan als je binnen 1 dag alweer stilstaat met hetzelfde probleem?
Wist ik op dat moment niet, ik zou van huis, maar toetje deed niks, anwb erbij.
Kapotte dynamo was het antwoord, ik zeg dat bestaat niet, heb er net eergister een nieuwe in laten zetten.
Nou mooi wel, geloof het of niet, maar we hebben ongelovelijk veel kosten gemaakt, en ik denk wel 6 of 7 nieuwe dynamo's, die er gelijk weer uitknalden.
Dat is ook zo'n verhaal dat geloofd geen mens, maar als het ongeloofwaardig is, dan overkomt mij dat weer
.
Ach waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, daar heb ik best (soms) wel begrip voor, maar een medewerker die niet zo goed weet hoe de zaken in elkaar steken en die op mensen loslaten dat vind ik toch zoo stom, want immers je neemt aan dat jij de leek bent en zij wel weten hoe het werkt, zij werken daar toch? niet ik.
Zie dat andere topic over de anwb, waarin ik om een tweede lidmaatschap heb gebeld naar de anwb.
Ik denk dat de meneer die ik sprak weinig verstand van zaken heeft, immers een lidmaatschap staat op naam niet op kenteken, die man weet volgens mij niet precies hoe het werkt.
Hij had me dan op zijn minst kunnen adviseren, maar nee, het kan niet en daarmee is de kous af.
Stom he?