aan de onderkant 4 wielen en aan de bovenkant een schuifdak?HD-C3 schreef:Wow, ik denk dat mensen echt geen idee hebben hoe een auto in elkaar zit, mijn excuses dat ik mijn klacht hier heb gepost, ik geloof dat er ook mensen hier aanwezig zijn die voor anwb werken en zo ervoor zorgen dat mensen met klacht in een slechte dag licht worden gezet.
En oh ja cynisch? Lees paar berichten terug (boven), wie is hier nou cynisch?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ANWB probleem
Re: ANWB probleem
Re: ANWB probleem
vergeet kwikfit nietberndv schreef:Owh ja, de grootste dooddoener hier op het forum.HD-C3 schreef:ik geloof dat er ook mensen hier aanwezig zijn die voor anwb werken en zo ervoor zorgen dat mensen met klacht in een slechte dag licht worden gezet.
Ja, en iedereen werkt ook bij:
KPN
UPC
Ziggo
Tele2
Tmobile
Vodafone
Bol.com
En jazeker, nu kunnen we de ANWB ook toevoegen aan dit fantastische rijtje van werkgevers.
Re: ANWB probleem
het lijkt me dat als TS met al die mensen in die auto heeft geslapen het knap warm moet zijn geweest in die autosjoegel schreef:Mogelijk is dit de oorzaak. Ik ben het het anderen eens dat, wanneer dit verhaal toch waar is, niet alles is verteld.Dat is het probleem, als je niet voor verzekerd bent, dan houd het op.
Ook al valt het niet onder de verzekeing, ik zou echt niet in de auto blijven slapen
Re: ANWB probleem
wanneer hebt u geslapen dan?HD-C3 schreef:Helaas is het allemaal achter af gezien behoorlijk krom, maar de reden dat we in de auto zijn gebleven is omdat we om de uur of twee uur andere verhaal te horen kregen en we konden ook niet makkelijk ergens heen(middle of no where), @nevermind, voordat je een uitspraak doet lees en denk er twee maal over na, we hadden GEEN andere keuze, ik hoop niet dat jij in soortgelijke situatie terecht komt, want praten is makkelijker dan handelen.
Re: ANWB probleem
Je krijgt steeds ontwijkende antwoorden, of op de man gespeeld, maar antwoord op de vragen blijven uit.
Re: ANWB probleem
Dat is wel een beetje een anti-reclame voor de ANWB...dat je eigenlijk hun advies niet (helemaal) moet opvolgen? En dan? Als er dan iets mis gaat, iets niet vergoed wordt, wat is dan het antwoord "dan had u moeten doen wat door ons geadviseerd is?"nevermind schreef:Heb je mijn eerdere berichten gelezen?HD-C3 schreef:Helaas is het allemaal achter af gezien behoorlijk krom, maar de reden dat we in de auto zijn gebleven is omdat we om de uur of twee uur andere verhaal te horen kregen en we konden ook niet makkelijk ergens heen(middle of no where), @nevermind, voordat je een uitspraak doet lees en denk er twee maal over na, we hadden GEEN andere keuze, ik hoop niet dat jij in soortgelijke situatie terecht komt, want praten is makkelijker dan handelen.
Deze soortgelijke situatie heb ik zelf meegemaakt, maar ik heb de beslissing van de ANWB niet helemaal opgevolgd.
Iedereen kan fouten maken, ook de ANWB. Moet wel zeggen dat ik een compensatie heb gevraagd en gekregen voor de gelegenheid dat ze me wilden laten wachten ( net over de ned-duitse grens, het adres - ik stond bij het bord - was niet bekend) op hulp die ze vanuit München naar me toe wilden sturen/auto was al onderweg zeiden ze.
Re: ANWB probleem
`Ik twijfel ernstig aan de waarheid van dit verhaal. De laatste weken zijn er meer van dit soort berichten hier gericht tegen de ANWB en volgens mij geplaatst door concurenten van de AMWB. Het is immers nu dat je moet opzeggen om niet nog een jaar langer lid te blijven van de ANWB.`
Ben zelf in september met pech langs de Autobahn komen te staan. Heb als lid van de KNAC direct contact opgenomen en na ruim een uur kwam de ADAC voorbij, die constateerde dat de motor het tijdelijke met het eeuwige had verwisseld (later vastgesteld dat de turbo geploft was). Daarna op de transporter moeten wachten voor het afvoeren van de wagen. Al met al kennelijk relatief dusdanig snel, dat een oudere medewerker van de garage opmerkte dat die dat wel erg snel vond, want hij was van de ANWB anders gewend. Die had o.a. een gezin met kleine kinderen ruim acht uur ergens laten staan alvorens enige actie ondernomen was.
Dus of er nu door de concurrentie verhalen in de omloop gebracht worden om de ANWB in diskrediet te brengen of dat ze die toch aan het eigen optreden te danken hebben?
Ben zelf in september met pech langs de Autobahn komen te staan. Heb als lid van de KNAC direct contact opgenomen en na ruim een uur kwam de ADAC voorbij, die constateerde dat de motor het tijdelijke met het eeuwige had verwisseld (later vastgesteld dat de turbo geploft was). Daarna op de transporter moeten wachten voor het afvoeren van de wagen. Al met al kennelijk relatief dusdanig snel, dat een oudere medewerker van de garage opmerkte dat die dat wel erg snel vond, want hij was van de ANWB anders gewend. Die had o.a. een gezin met kleine kinderen ruim acht uur ergens laten staan alvorens enige actie ondernomen was.
Dus of er nu door de concurrentie verhalen in de omloop gebracht worden om de ANWB in diskrediet te brengen of dat ze die toch aan het eigen optreden te danken hebben?
Re: ANWB probleem
je moet lid blijven, maar de wegenwacht is toch een verzekering? Dan zou die onder de wet mulder kunnen vallen en dan is dit wel opzegbaar....
Iemand al geprobeerd?
Iemand al geprobeerd?
Re: ANWB probleem
NONO schreef:`Ik twijfel ernstig aan de waarheid van dit verhaal. De laatste weken zijn er meer van dit soort berichten hier gericht tegen de ANWB en volgens mij geplaatst door concurenten van de AMWB. Het is immers nu dat je moet opzeggen om niet nog een jaar langer lid te blijven van de ANWB.`
Ben zelf in september met pech langs de Autobahn komen te staan. Heb als lid van de KNAC direct contact opgenomen en na ruim een uur kwam de ADAC voorbij, die constateerde dat de motor het tijdelijke met het eeuwige had verwisseld (later vastgesteld dat de turbo geploft was). Daarna op de transporter moeten wachten voor het afvoeren van de wagen. Al met al kennelijk relatief dusdanig snel, dat een oudere medewerker van de garage opmerkte dat die dat wel erg snel vond, want hij was van de ANWB anders gewend. Die had o.a. een gezin met kleine kinderen ruim acht uur ergens laten staan alvorens enige actie ondernomen was.
Dus of er nu door de concurrentie verhalen in de omloop gebracht worden om de ANWB in diskrediet te brengen of dat ze die toch aan het eigen optreden te danken hebben?
Echt wow,
En niemand die hierop reageert. @ruud_a en berndv
Door mensen zoals jullie worden corporaties brutaler en als je dan een klacht hebt wordt er dan niet meer naar je geluisterd of serieus genomen, net als het oude T-mobile, vroeger zeer goede service en nu wordt je uitgelachen als je met een probleem komt. Ik wilde mijn probleem onder de aandacht brengen de rest is aan je zelf, ik weet zeker dat ANWB niet meer is wat er geweest is, sterker nog, ik zit nu nog een jaar vast omdat ze hun werk niet goed hebben gedaan. Ik weet dat er nu weer simple minded mensen hiervan wakker worden en zonder te denken gaan reageren, maar alvorens je vingers te gebruiken om te denken op je toetsenbord, ik had al mijn lidmaatschap in september telefonisch opgezegd.
Re: ANWB probleem
Misschien beantwoord je eerst de vragen, welke aan jouw gericht zijn, voor je weer met een nieuwe uitdaging komt.