LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanrijding onverz. auto, geen vergoeding waarborgfonds?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
debbel79

aanrijding onverz. auto, geen vergoeding waarborgfonds?

Ongelezen bericht door debbel79 »

halle allemaal,

wie kan mij helpen?

ik ben 1 april 2008 angereden door een auto. zij kwam uit een uitrit en verleende mij geen voorrang. ter plekke hebben we gezamelijk het schadeformulier ingevuld. daarop verklaard zij mij geen vooraang te hebben verleend en zet ze haar handtekening eronder. de dag erna is ze nog een keer bij me thuis geweest om samen de achterkant in te vullen.
vervolgens hoor ik helemaal niks meer van haar. ik heb haar gebeld en ze zegt dat ze haar verzekering ingeschakeld heeft, en dat ze zou bellen. ze belde keurig terug en vertelde dat er een fout was gemaakt, binnen nu en 3 dagen zou ik van haar verzekering horen.

dat is het laatste contact met haar geweest. ik heb nooit meer wat gehoord, heb op de site van het RDW haar kenteken ingetoets, en dat was onbekend, heb toen haar verzekering gebeld, en toen bleek dat het voertuig al ruim een jaar niet meer verzekerd was.
ik heb toen direct mijn verzekering gebeld, situatie uitgelegd, en zij hebben meerere malen getrachthaar te contacten, maar ze reageert nergens op, zelfs op aangetekende post wordt niet gereageerd, mijn rechtbijstand vezekering is ingeschakeld en daar hetzelfde verhaal. ze hebben wel 10 keer gebeld, 8 brieven verstuurd, waarvan 2 aangetekend, maar die mensen reageren gewoon nergens op.

de ARAG heeft het waarborgfonds ingeschakeld en tot mijn grote verbazing wijzen zij een vergoeding af omdat de tegenpartij niet reageerd, is het dus niet zeker dat zij ook echt iets met het ongeval te maken hebben. en de handtekening op het schadeformulier?? die houdt geen erkenning van aansprakelijkheid in volgens hen!!!

dit kan toch niet?? omdat ze gwoon nergens op reageren komen ze hiermee weg en zit ik met een auto die op 200 euro total loss is verklaard!!!

hun VW golf hebben ze trouwens een paar dagen na het ongeval geexporteerd naar Dld. dit kon de verzekering mij vertellen, ze hebben voor die dag een dekking genomen van 1 dag.

ik heb getuigenoproepen gedaan helaas zonder resulaat.
aanbellen durf ik niet, wie weet wat voor mensen het zijn.

wat moet ik nu??

groetjes debby

jeroentje271

Re: aanrijding onverz. auto, geen vergoeding waarborgfonds?

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Aangifte doen bij de politie en het hele verhaal uitleggen.

In ieder geval net zo lang doorgaan tot je de centen hebt.
Kan je zelf niet wat gaan stalken? Bellen naar de desbetreffende persoon met verschillende nummers e.d.

Brieven waarin je de aangifte meldt aan hun direct door de bus gooien. Laten weten dat je ze kan vinden.

Gesloten