LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] achterruit skoda octavia

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
manny

achterruit skoda octavia

Ongelezen bericht door manny »

Hierbij wil ik vragen of er meerdere klachten zijn over de achter/voorruit van de skoda octavia. Heb vorige week mijn auto gestart en heb daarbij mijn verwarming aangezet. Hierbij klapte dus spontaan mijn achterruit kapot. Dit voorval heb ik vorige jaar ook gehad met mijn voorruit.Dit voorval vind ik zeer opmerkelijk en wil dus vragen of dit bij meerdere mensen is gebeurd met een skoda octavia.

Gaarne reacties

manfred de groot

Gast

Re: achterruit skoda octavia

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi., ik heb er nog niet van gehoord, en ben zelf ook van plan om de nieuwe Octavia aan te schaffen (lease) dus ik ben ook wel geinterreseert in wat jou overkomen is....

Misschien krijg je op de onderstaande site wat directere antwoorden op je vraag...
http://www.problemcar.nl/index.php

Suc6...

Vaness

Ongelezen bericht door Vaness »

Hallo,

We hebben zo'n anderhalf a twee jaar geleden een Octavia gehad. Na een kort ritje naar de supermarkt parkeerden we de auto voor de deur. We hadden de sleuten nog niet in de voordeur of PATS, de achterruit sprong. We zijn toen naar Carglas gereden en daar werd verteld dat dit wel regelmatig voorkomt. Er is volgens mij geen speciale reden voor.

Is een nieuwe ruit ingezet. Anderhalf jaar geleden hebben we de auto verkocht omdat we onze droomauto hebben gevonden (een oldtimer)!

Groetjes en succes!

Vaness

Mimi

Ongelezen bericht door Mimi »

Er is WEL een speciale reden voor, en die is ook al eens op tv geweest. Het blijkt dat de onderste lijn van je achterruitverarming te kort op het draaipunt van de achterruitenwisser is gemaakt waardoor de ruit vanaf dat draaipunt knapt. Zou inmiddels aangepast zijn volgens de tv door de VAG groep waartoe ook jou skoda hoort.

Gesloten