Tot mijn spijt heb ik enige tijd geleden een nieuwe Laguna gekocht. Het leuke speeltje, de kaart om de auto te openen en te starten heeft nogal eens last van kuren. Regelmatig komt het voor dat de auto niet te openen is, ik heb er al twee keer iemand van de dealer bij laten komen om de auto te openen. De auto heeft al meerdere dagen bij de dealer gestaan, maar het probleem is niet op te lossen. Volgens de dealer komt dit bij alle nieuwe Laguna's voor en is er niets aan te doen. Iedere ochtend hoop ik maar weer dat de deuren open gaan, anders kan ik weer de dealer laten komen en ben ik weer een halve dag kwijt. Ik ben van plan om de auto binnenkort maar weer in te ruilen voor een ander merk, want dit is waardeloos!
Zijn er meer mensen die hier last van hebben??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afstandbediening/sleutelkaart Renault Laguna
Re: Afstandbediening/sleutelkaart Renault Laguna
Nee ik heb er geen last van.
Maar ik rijd dan ook in een Peugeot 307.
Een tip ook een Peugeot 307.
Maar ik rijd dan ook in een Peugeot 307.
Een tip ook een Peugeot 307.
Peugeot 307??? Zie mijn reactie op het onderwerp "Peugeot 307". Maar hij gaat wel open...dat wel.
Franse auto's en electronica, het blijft een probleem,daarom rijdt ik ik dus al 12 jaar Japans(Honda) en no problems.
ook ik heb een laguna al 2,5 jaar
bij 25ooo km moesten alle banden vervangen worden van continental naar michelin
bij plm. 26000 km reed ik ede volgende dag weg en tot mijn verbazing stond de km teller opeens op plb 14000 km, ook de cruise control en overige gaven alles opeens lager aan.
wat bleek : alles in engelse mijlen.
dus een nieuw paneel erin en km stand op 0.
ik heb dus een laguna van 2,5 jaar die nu plm. 8000 km aangeeft.
ik hen tot nu eenenal ellende gehad met het openen en sluiten van portieren, ben al aan m'n derde kaart toe. waarvoor ik onlangs, stom trouwens, 150 euro heb neergelegd bij een andere garage.
zo, dat was dat
[email protected]
bij 25ooo km moesten alle banden vervangen worden van continental naar michelin
bij plm. 26000 km reed ik ede volgende dag weg en tot mijn verbazing stond de km teller opeens op plb 14000 km, ook de cruise control en overige gaven alles opeens lager aan.
wat bleek : alles in engelse mijlen.
dus een nieuw paneel erin en km stand op 0.
ik heb dus een laguna van 2,5 jaar die nu plm. 8000 km aangeeft.
ik hen tot nu eenenal ellende gehad met het openen en sluiten van portieren, ben al aan m'n derde kaart toe. waarvoor ik onlangs, stom trouwens, 150 euro heb neergelegd bij een andere garage.
zo, dat was dat
[email protected]
De sleutelkaart van mijn bijna 2 jaar oude Renault Laguna 2 ging kapot. De vervanging van deze sleutelkaart kostte mij 81 euro incl. BTW na een bijdrage van 100 euro excl. BTW door Renault. Volgens de rekening neemt Renault hiermee 60 % van de kosten voor zijn rekening. Dat betekent m.i. dat deze dure sleutelkaart op 5 jaar tijd wordt afgeschreven! Omdat ik vind dat zo'n sleutelkaart de normale levensduur van een auto moet kunnen halen is de bijdrage van Renault in mijn ogen ondermaats!
mijn laguna 2 is nog maar net twee jaar oud en ik heb ook mijn sleutelkaart moeten vervangen. Kosten incl inlezen van de kaart en incl. BTW: EUR 221,10 !!!!
Ik heb hierop geen korting gehad en ga hier alsnog achteraan.
Ik heb hierop geen korting gehad en ga hier alsnog achteraan.
Was de sleutelkaart maar het enige, een paar keer buigen en kloppen en met een beetje geluk gaat hij weer open.
maar verder : Ik heb nu een Laguna2 1,9 dci van eind 2001 en deze auto staat gemiddeld om de 5000 km bij de garage. Gezien ervaringen die ik ken van andere Laguna rijders ben ik niet de enige.
Klachten die zeer vaak voorkomen:
-Koppelingsproblemen (heb ik gelukkig niet)
-Motorstoringen (dagelijks een waarschuwinglampje)
-Uitlaat
-intercooler kapot
-turbo schade
-defecte stoelen
-trillen bij het remmen (zonder dat de garage er wat aan kan doen)
-etc.
Dussssss
maar verder : Ik heb nu een Laguna2 1,9 dci van eind 2001 en deze auto staat gemiddeld om de 5000 km bij de garage. Gezien ervaringen die ik ken van andere Laguna rijders ben ik niet de enige.
Klachten die zeer vaak voorkomen:
-Koppelingsproblemen (heb ik gelukkig niet)
-Motorstoringen (dagelijks een waarschuwinglampje)
-Uitlaat
-intercooler kapot
-turbo schade
-defecte stoelen
-trillen bij het remmen (zonder dat de garage er wat aan kan doen)
-etc.
Dussssss