ik lees verschillende onderwerpen over all in solo,
ik zit zinds paar maanden ook bij all in solo,heb pakket a met 15 lessen en ttt en examengarantie enz,dit koste mij 1320,-
ik rij bij lammer visser uit heerenveen,en heb niks te klagen,alles gaat super,heb mijn pakket in 2 keer betaald, ik lees veel slechte dingen over all in solo maar zo zie je maar weer dat ik helemaal geen problemen met all in solo heb,ik regel alles met mijn rijinstructeur en gaat prima!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] all in solo
Re: all in solo
Ik houd mijn hart vast na het lezen van bovenstaande ervaringen.
2 jaar geleden heb ik mijn man rijlessen van All-In-Solo kado gedaan à 1500,- euro. Het bedrag hebben ze dus allang geïncasseerd.
Nu heeft mijn man pas tijd om daadwerkelijk de lessen te nemen. Inmiddels heeft zijn theorie gehaald.
Echter, toen hij All-In-Solo probeerde te bellen voor een afspraak voor de 1e rijles, bleek het telefoonnummer (van hun website) niet (meer) te werken. Weet iemand of dit klopt? Bestaat All-In-Solo nog? En hoe zijn ze te bereiken?
Ook kan ik op hun website geen rij-instructeurs in Amsterdam vinden (die pagina bestaat niet meer). Weet iemand een rijschool in A'dam die samenwerkt met all-in-solo?
Help!
Alvast veel dank voor de info!
2 jaar geleden heb ik mijn man rijlessen van All-In-Solo kado gedaan à 1500,- euro. Het bedrag hebben ze dus allang geïncasseerd.
Nu heeft mijn man pas tijd om daadwerkelijk de lessen te nemen. Inmiddels heeft zijn theorie gehaald.
Echter, toen hij All-In-Solo probeerde te bellen voor een afspraak voor de 1e rijles, bleek het telefoonnummer (van hun website) niet (meer) te werken. Weet iemand of dit klopt? Bestaat All-In-Solo nog? En hoe zijn ze te bereiken?
Ook kan ik op hun website geen rij-instructeurs in Amsterdam vinden (die pagina bestaat niet meer). Weet iemand een rijschool in A'dam die samenwerkt met all-in-solo?
Help!
Alvast veel dank voor de info!
Re: all in solo
BKR.NL
Daar zie je resultaten van rijscholen... in jou regio...
Dit is het enige betrouwbare...
Daar zie je resultaten van rijscholen... in jou regio...
Dit is het enige betrouwbare...