De formule van "All in Solo" werkt niet omdat de participanten zich niet aan de afspraken houden.
De instructeurs zijn overdags nagenoeg niet bereikbaar en ik denk ook onbereikbaar voor de administratie van All in Solo.De intake-les laat een goed indruk achter maar daarna begint de ellende met de instructeurs.
Ik kan me voorstellen dat de mensen die voor All in Solo op de administratie werken helemaal gek worden van dit ongecoordinerende systeem. Desondanks zijn ze tegen mij altijd vriendelijk gebleven.
Nadat er tot 3 keer toe 2 verschillende instructeurs zich niet aan de afspraak hebben gehouden en ook nog onbereikbaar waren heb ik de overeenkomst wegens niet leveren van diensten ontbonden. Het is nimmer tot een les gekomen.
Advies; neem geen les bij All in Solo zolang ze de zaak niet op orde hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] all in solo
Re: all in solo
Als U bij www.cbr.nl zou kijken weet je gelijk hoe goed of slecht een rijschool is, en kun je een goede kiezen.
Verder staat dit bij verkeerde onderwerp , maar dat maakt niets uit.
Dus ga in Uw eigen regio zoeken wie de beste rijschool is, maar de top 5 is beter na vergelijken prijzen en wacht tijden want de beste zitten meestal erg vol.
Verder staat dit bij verkeerde onderwerp , maar dat maakt niets uit.
Dus ga in Uw eigen regio zoeken wie de beste rijschool is, maar de top 5 is beter na vergelijken prijzen en wacht tijden want de beste zitten meestal erg vol.