LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] apk bij de vorige garage niet goed gedaan.
apk bij de vorige garage niet goed gedaan.
ik heb mijn auto zo zes maanden geleden gekocht zat al een apk van begin maart op heb hem in mei gehaald. nou heb van de week me auto laten keuren voor de nieuwe apk nou vertelde garage die de auto keurde dat ie is afgekeurd omdat de sub-frame doorgeroets is ik heb ook met eigen ogen gezien en ik schrok er behoorlijk van. ik heb ook aan de garage gevraagd of dat de garage waar ik de auto heeft gekocht dit geweten zou hebben daar kreeg ik de antwoord op dat ze dat geweten hebben omdat ze desub-frame met zwarte textiel hadden ingesmeerd en dus verdoezelt hebben zou ik nou nog wat tegen deze garage waar ik de auto heb gekocht nog wat tegen kunnen doen het is geen bovag-garage. ik hoop hier wat advies te kunnen vinden wat ik zou kunnen doen.
-
Re: apk bij de vorige garage niet goed gedaan.
Hoi
Het antwoord is waarschijnlijk nee,
8 maanden geleden is de auto gekeurd, toen was hij volgens de keurmeester goed genoeg om een apk te krijgen, het gaat volgens mij om een norm van hoeveel % er van een balk oid verroest mag zijn.
Natuurlijk zijn er keurmeesters die even wegkijken en snel afmelden in de hoop dat er geen steekproef komt.
Maar 8 maanden na de keuring geef ik je weinig kans om nog ierts te verhalen.
mvgr Ronald
Het antwoord is waarschijnlijk nee,
8 maanden geleden is de auto gekeurd, toen was hij volgens de keurmeester goed genoeg om een apk te krijgen, het gaat volgens mij om een norm van hoeveel % er van een balk oid verroest mag zijn.
Natuurlijk zijn er keurmeesters die even wegkijken en snel afmelden in de hoop dat er geen steekproef komt.
Maar 8 maanden na de keuring geef ik je weinig kans om nog ierts te verhalen.
mvgr Ronald