LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] APK-keuring via Kruidvatbon

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
mismaakt handje

APK-keuring via Kruidvatbon

Ongelezen bericht door mismaakt handje »

Wie heeft zijn/haar auto al laten keuren met de Kwik-fit superstunt (bon via Kruidvat à € 9,95)??

Op de bon staat NIETS over voorwaarden, het is niet duidelijk dat je de bon moet openen en via een persoonlijke code moet activeren.

Als je dus met de gesloten bon je APK-keuring gaat afrekenen kom je van een koude kermis thuis....

reintje vitesse

Re: APK-keuring via Kruidvatbon

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Nou uuhhhh dat ligt een beetje aan het weer :lol: :lol:

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

Leg die vraag maar eens voor aan de keurmeester.

Hij weet precies hoe alles in het werk gaat. :roll:

keurmeester

Ongelezen bericht door keurmeester »

ja, komt me wel bekend voor dit onderwerp :?:

keurmeester

mismaakt handje

Geplaatst op 06 Jan 2006 16:48 door mismaakt handje

--------------------------------------------------------------------------------

Als je zo'n bon van Kruitvat hebt, moet je telefonisch een afspraak maken EN melden dat je die bon hebt.

Vandaag hoorde ik van iemand die de bon bij het afrekenen wilde indienen: die kreeg dus te horen dat dat helaas niet ging.

Waarom vraag je je dan af? Misschien moet je een heel duur telefoontje plegen voor die afspraak?

Naar boven
en leo antwoordde met

Geplaatst op 07 Jan 2006 00:11 door keurmeester

--------------------------------------------------------------------------------
ja helaas,
de voorwaarden zijn toch duidelijk? en niet .......... toch??
nog maar een keer kijken op
http://www.kwik-fit.nl/content/html/867.asp
en dan goed lezen en even op de voorwaarden klikken en weer lezen, lezen en lezen
gewoon naar je eigen vertrouwde garage blijven gaan, en gewoon vragen of ze je van te voren willen bellen over de kosten en niet anders... ( deze afspraak evt. op papier/werk-order laten zetten, en een kopie hiervan vragen) maar meestal gaat dit in goed vertrouwen mondeling ook goed.
succes, gr, Leo
het is een beetje topic kapen dit :?: :?: :wink: of niet

mismaakt handje

Ja ik dacht het andere draadje gaat over keuren in z'n algemeenheid. Leek me duidelijker een nieuw draadje te openen over die Kruidvat actie.

Enne Leo, de voorwaarden zijn me wel duidelijk hoor. Maar.....pas als je de bon OPENT dan zie je de voorwaarden. Op de buitenkant staat alleen dat je een bon hebt gekocht voor een APK-keuring bij Kwik-fit, inclusief afmelden maar exclusief roetmeting voor dieselauto's. Er staat NIET op dat je het zaakje even moet openen en dat er verder nog voorwaarden zijn.

Dat vind ik dus een vorm van misleiding. Als je een cadeaubon, boekenbon, bioscoopbon (en wat er nog allemaal meer bestaat) hebt kun je daar toch ook gewoon mee afrekenen? Hoef je toch ook niet eerst te activeren???

En dáár gaat het me dus eigenlijk om!

Zijn er geen mensen die ook zo'n bon gekocht hebben?

keurmeester

mismaakt handje,
ik bedoelde eigenlijk mijn topic over de mis/ver-leidende reclame van kw/ft en het kruidvat met hun apk bon voor 9,95 hoor. :wink: En het nog een keer herhalen van de voorwaarden is meer algemeen bedoelt hoor :wink:
Ik snap wel dat jij ze nu wel gelezen hebt.
ik hoop toch dat we wat meer voorbeelden binnen krijgen
gr Leo

mismaakt handje

hmm die had ik nog niet gezien :oops: :oops:

Gracias

Ongelezen bericht door Gracias »

Ik heb een APK keuring van het Kruidvat van de kerstman cadeau gekregen. Ik heb vervolgens een afspraak gemaakt, en op de dag van de keuring zelf kwam ik er achter dat je minimaal 1 maand voor de keuring een afspraak via internet moet maken :cry: . De monteur was niet te vermurwen. Regels zijn regels. Ik vind het pure misleiding, zet dan op de bon met vette letters LET OP: zie onze voorwaarden aan de binnenzijde van de bon. Ik ben 39 euro armer + auto afgekeurd. Het kon gelukkig gemaakt worden volgens de Kwikfit voor 370 Euro. Zet 'm maar weer in elkaar en ik ga naar een andere garage. Bij het afrekenen vergat hij gemakshalve de eerder genoemde Kruidvatbon weer terug te geven :twisted:, zelfs mijn autosleutel werd me vergeten terug te geven (oeps) Ik ga officieel een klacht bij Kwikfit en de consumentenbond indienen.

coinoperator

Ongelezen bericht door coinoperator »

Ik begrijp zo'n bedrijf echt niet.
In plaats van een mogelijke klant te verwelkomen (toch 370 werk) jagen ze je weg.

Dit is vast wat ze bedoelden met die aktie
Chapeau Kwik Fit, misschien wil de poster je wel voordragen voor de ijskoude douche.

Robsz

Ongelezen bericht door Robsz »

Heb ook mijn auto via de kruidvat aktie laten keuren bij Kwik-Fit.
Had eerst via internet een keuring besproken, werd ik keurig gebeld door iemand van Kwik-fit dat ik beter eerst even langs het kruidvat kon gaan om zo'n bon te kopen en de afspraak via de speciale internet pagina te maken. Dit was slechts 2 weken voor de keuring.

Keuring is perfect verlopen, moesten een aantal kleine dingen aan gerepareerd worden waarvan ik dit op voorhand alwist.

Ze zijn zelfs 15 minuten langer open gebleven omdat de bus waarmee ik naar de garage ging te laat was. Super service en een geweldige actie.

Het lijkt mij trouwens dat als je een dichtgevouwen bon krijgt je deze altijd even openvouwt? en aan iedere actie zitten voorwaarden vast, dat weet je op voorhand ook al.

Gracias

Ongelezen bericht door Gracias »

Als ik voortaan een bon cadeau krijg, scheur ik hem in ieder geval open om de voorwaarden te lezen. Twee dagen na de keuring bij Kwikfit opnieuw laten keuren bij mijn eigen garage. Verrassing :D . Alleen 2 voorbanden vernieuwd en glansrijk door de keuring. Ik heb duidelijk aangegeven bij Kwikfit dat de auto alleeen gekeurd moest worden, ik heb geen belangstelling in een prognose op lange termijn wat evt. kapot zou kunnen gaan. Kwikfit krijgt van mij een koude douche!

Gesloten