LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto oplichtersbedrijf Car Partners en Autorama

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
trusty_d

Auto oplichtersbedrijf Car Partners en Autorama

Ongelezen bericht door trusty_d »

Ruim een jaar geleden had ik een auto gekocht bij dit malafide autobedrijfje in Den Haag.
Dit ging om een zogenaamde huurkoop.

Aan alle verplichtingen heb ik voldaan en de eisen hiervoor.
Maar kort nadat ik de auto had gekocht, hebben zij stiekem binnen enkele dagen de auto weer opgehaald in Delft.
Dus daar sta je dan, wil je naar huis toe met je auto, die je overigens zuur heb betaald, is die ineens weggejat door deze eigenaren van de autobedrijven.

Nu is ineens de bedrijfsnaam veranderd en heten ze Automix op de Werf 10 in Den Haag bij bedrijventerrein Zichtenburg.

Nu span ik samen met enkele anderen hier een rechtzaak tegen, maar hebben jullie ook ervaringen of zijn jullie ook gedupeerd, laat het mij dan weten, en samen staan we sterk.

dens

Re: Auto oplichtersbedrijf Car Partners en Autorama

Ongelezen bericht door dens »

Heette vroeger "Gerards Auto's". Hebben mijn ouders ooit eens een bijna nieuwe Opel Kadett gekocht (was in de jaren '80).....foutje! Wat een baggerauto was dat. En service? Nou, nee! Stelletje oplichters, al zeker 20-25 jaar.

Joachimo

Ongelezen bericht door Joachimo »

Gerards Auto's B.V (Johan Gerards) heeft samen met een
"ïnvesteringsmaatschappij" Bon Bini N.V (Dhr R.th van der Lely) uit Curacao.Bijna 18 bedrijven opgelicht.
Waar mijn bedrijfje ook slachtoffer van werd.

De uitbreiding & verbouwing van dit autobedrijf is structureel maar voor de helft betaald.Netjes de eerst
een 50% aanbetaling doen via Bon Bini,die ook de opdrachtbevestiging tekende. En bij het uitblijven v/d betalingen naar elkaar wijzen.
Bon Bini N.V was (is ?) slechts een zgn postbusfirma.

Aangifte gedaan bij Politie,rechtzaak geweest,
voor 5 ton de boel oplichten,en de "heren" met een half jaar voorwaardelijk er vanaf komen. (over terugbetaling wordt niet gerept)
Dat is het "Recht" in Nederland,Dames & Heren.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Auto koop je bij vertrouwde garage....
en lenen bij een normale bank.

Zelfs de grote dealers zijn in 99% van alle gevallen wel makkelijker maar ook stukken duurder!
Dus leen of huurkoop, gun ze nooit de dubbele winstmarge maar zoek altijd elders goedkopere aanbieder.

Verder is Huurkoop? Stond deze auto dan niet op jou naam, gewoon via Politie terug te halen.

Gesloten