LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto renault laguna

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
schoutenjohan

Auto renault laguna

Ongelezen bericht door schoutenjohan »

Beste mensen,

Groetjes Johan
Laatst gewijzigd door schoutenjohan op 21 okt 2011 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.

JtC

Re: Auto renault laguna

Ongelezen bericht door JtC »

Zulke zaken check je toch als je een auto koopt? Ik vind dit hetzelfde als een blauwe vaas kopen en daarna teruggaan omdat het geen rode is. Wat heb je verder nu geregeld met het bedrijf dan? Zij zetten de auto weer te koop voor je of wat? Je moet wel duidelijker wezen in je verhaal...

schoutenjohan

Nou vind ik niet want dat hij deed het toen en ik kreeg de auto en deed het niet meer en de airco moest bijgevuld worden en was ook verrot

JtC

Airco bijvullen is ca 75 Euro of iets in die geest. Ruitenwisser: heb je de zekeringen gecheckt? Garantie tot de deur?

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Werd de auto vóór de koop gekeurd en wat was de uitkomst van dit keuringsrapport? De auto is zo'n 10 jaar oud dus je moet wel wat mankementen verwachten.

Als je echter géén keuring hebt laten uitvoeren heb je gewoon een kat in de zak gekocht :(

Het lijkt me dat zelfs de juridisch beter onderlegden hier géén uitweg uit weten - als je bewust een rotte appel koopt en niet even kijkt hoe rot deze is, kan je later géén aanspraak op wat dan ook maken. Dat màg gewoon in dit land: je hebt de vrijheid met je geld te doen wat je wilt, tot en met weggooien aan toe.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

schoutenjohan schreef:Beste mensen,

IK heb het volgende

Ik heb in juli een renault laguna 2002 gekocht bij LA autos in Voorschoten na 2 weken bleken een veel mankementen aan de auto te zijn zoals de ruitenwisser rechten deur lekt dus met regen heel mijn vloer nat. airco deed het niet
Misschien niet helemaal onbelangrijk, wat was de aanschafprijs?

schoutenjohan

mmmm
Laatst gewijzigd door schoutenjohan op 21 okt 2011 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.

JtC

Aanschaf zou niet meer moeten zijn dan ergens tussen 2000 - 3000 voor een Laguna. Maar Johan, wat wil je nu eigenlijk weten? Want ik zou zeggen: vette pech en laat de Laguna uitlezen / airco checken (eerst zekeringen checken).
Laatst gewijzigd door JtC op 09 okt 2011 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

schoutenjohan schreef:Ja oke maar hun hebben hem voor mij gekeurd en dr was niks aan de hand.
Misschien heel lullig voor je maar dat was géén keuring, een echte keuring kost geld en wordt door een onafhankelijke instantie uitgevoerd.

Je bent er gewoon ingestonken. Neem je verlies en zoek een autobedrijf waar je wel op kan vertrouwen.

Gesloten