LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] auto verzekering

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
eppie

auto verzekering

Ongelezen bericht door eppie »

Heb een tijdje geleden mijn auto verzekering afgesloten via de independer (deze hebben ook het programma tros autotest geleverd)

Ik dacht ik wil de goedkoopste verzekering.
Nu blijkt dat ik een nog veel goedkopere verzekering had kunnen afsluiten via Orion direct. N

Nu ben ik al te laat en zit ik een jaar vast aan mijn nieuwe verzekering.

Dus een ieder kijk ook even bij www.oriondirect.nl aangezien die stukken voordeliger zijn (in veel gevallen).

Mischien zou deze ook in de test opgenomen kunnen worden.

pauldaal

Re: auto verzekering

Ongelezen bericht door pauldaal »

Ik zit bij Orion Direct en ben er niet blij mee. Als je een andere auto aanschaft moet je opeens veel geld bijbetalen, wat bij mijn oude maatschappij (unive) nooit hoeft.
Orion Direct lijkt goedkoop, maar schijn bedriegt.....

gaste

Ongelezen bericht door gaste »

Ik weet niet of de truc nog werkt,maar heb ook keer gehad dat te dure verzekering had. De auto stond op naam van m'n man, toen hebben we hem op mij overgeschreven & zodoende had ik een vrijwaring, die ik toen naar de verzekering heb gestuurd met opzeggen etc. & was ik d'r mooi vanaf!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

je zegt dat je jou verzekering bij independer hebt afgesloten ik kan je aleen maar zeggen kijk daar mee uit. ik heb er erg nare ervaringen mee.ik zit nu bij sterpolis en daar kan ik niet meer over zeggen dan dat het top is. niet duur en waar je geld.

Gesloten