LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] autocentrum ede

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
plup

autocentrum ede

Ongelezen bericht door plup »

Ik heb halverwege februari een auto gekocht bij autocentrum ede en mijn vorige auto op ingeruild. Na een poos daar gezeten te hebben enz. ben ik over gegaan op koop nieuwe apk en kleine dingen die eraan mankeerde zouden gemaakt worden .Maar dezelfde dag kon er geen apk meer op komen dus heb met linke rossien afgesproken dat ik die maandag erop langs zou komen en dat hij er nieuwe apk op zou doen en repareren maandag ochten 9:00 stond ik daar geen hond te bekennen. Bellen ,bellen ,bellen jahoor naar middels 2 uur gewacht te hebben kwam die aan. Ja sorry ik wist niks van een afspraak enz. In ieder geval naar een hoop gebekvecht mocht ik de auto wel laten repareren bij mij in de buurt. ik zeg oke mag ik dat dan zwart/wit op papier. ja dat was geen probleem. Dus ik weer terug naar huis. Imiddels bij een garage geweest bij mij in de buurt met zo,n papiertje gingen hun niks op uit doen (wat ook wel logies is ) heb ik rinke weer op gebeld nik geen gehoor naar een week lang bellen nooit opnemen heb ik besloten om contakt op te nemen met politie ede eenmaal aan de telefoon (bedrijf opgedoekt ) aangifte gedaan enzo verder konden ze niks voor me betekenen. Toen begon de ellende.ventilatorriem geknapt 15 euro ,uitlaat van voor naar achter vervangen 750 euro, 2keer fusee kogel 24,80 euro ,twee nieuwe voorbanden inclussief demontage 250 euro 2keer aandrijfashoesjes vervangen 100 euro keuren 50 euro. en nog een heleboel dingen zelf gedaan totaal bedrag ommenabij de 1500 euro en ik ben er nog niet .... met dank aan linke rossien

logt

Re: autocentrum ede

Ongelezen bericht door logt »

rot voor je ,neem volgende keer iemand mee die verstand van auto"s heeft vaak is uiterlijke schoonheid van eenauto verleidelijk bedriegend onderhuids geeft meer informatie,,,is net als een....
gr. stefan

Gesloten