LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] autogarage Braat

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
ziekvandegarage

autogarage Braat

Ongelezen bericht door ziekvandegarage »

Beste mensen,
Met Auto Braat (heeft verschillende garages in Brabant) heb ik helaas zeer trieste, vervelende en ronduit onbeschofte ervaringen.
Tijdens de vele wachtmomenten in hun koffieruimte(n) heb ik ook van andere klanten erg veel klachten gehoord. Helaas is de directeur himself totaal ongevoelig voor klachten die bij hemzelf worden gedeponeerd, waardoor ik mezelf de vraag ben gaan stellen: "is zijn personeel opgeleid tot een afspiegeling van de baas?".

Kort samengevat komt het erop neer dat men ca. 3½ maand nodig bleek te hebben om het juiste manco van de auto te ontdekken, verschillende onnodige reparaties hebbben plaatsgevonden, reparaties (tegen betaling) aangeboden werden die ik (GELUKKIG) niet (allemaal)heb laten uitvoeren en waarvan later ook bleek dat die ook absoluut niet nodig waren. Al met al heeft het me veel frustratie en irritatie opgeleverd en als klap op de vuurpijl werd ik na de laatste reparatie voor leugenaar uitgemaakt (men had mijn auto blijkbaar voor privé-doeleinden gebruikt en/of uitgeleend aan iemand. Er waren zo'n 250 km's met mijn auto gereden, en 150 daarvan bleken na het afmelden van de auto gereden te zijn) hoewel ik het bewijs zwart op wit via de factuur en mijn dagtellerstand kon aantonen.

A.u.b. blijf bij deze verschrikkelijke garage uit de buurt, want een mankementje staat garant voor ellende (en denk maar niet dat je een auto te leen meekrijgt hoor!!)

oh ja, ze vertikken het overigens om een reparatiebon te verstrekken wanneer ze (ja dat doen ze soms ook) een reparatie toch maar "netjes" onder de nog geldende garantie laten vallen. In zo'n geval moet je hen trouwens wel héél erkentelijk zijn, want ze draaien je met hun 'goedheid' stevig om de oren.

Johan-B-27

Re: autogarage Braat

Ongelezen bericht door Johan-B-27 »

Wat een waardeloze garage zeg. Dank je voor de tip.

PS Blijf ook maar uit de buurt van Vlijmen en wel autobedrijf "De Toekomst", ook in Brabant gevestigd.

Gr. Johan

Johan-B-27

PS Blijf ook maar uit de buurt van Vlijmen en wel autobedrijf "De Toekomst", ook in Brabant gevestigd.

Gr. Johan

Johan-B-27

Gr. Johan

Johan-B-27

Sorry, voor hetzelfde bericht een aantal keer achter elkaar.

Kan iemand dat weghalen?

Gr. Johan

Vak Man

Ongelezen bericht door Vak Man »

Kort samengevat komt het erop neer dat men ca. 3½ maand nodig bleek te hebben om het juiste manco van de auto te ontdekken, verschillende onnodige reparaties hebbben plaatsgevonden, reparaties (tegen betaling) aangeboden werden die ik (GELUKKIG) niet (allemaal)heb laten uitvoeren en waarvan later ook bleek dat die ook absoluut niet nodig waren.
Het komt jammer genoeg nog te vaak voor dat men opgelicht wordt.

Maar waarom heb je na de eerste constatering niet voor een second opinion naar een andere garage gegaan????
Had misschien een hoop ellende, tijd en geld gescheeld????

Gesloten