Ik heb bij Autohaaksbergen een mini one gekocht
dit is een groot drama !!
In 2 maanden tijd ben ik al 3500 euro kwijt aan reparatie kosten zoals een versnellings bak en de span rol ze willen niks vergoeden alleen de auto terug kopen voor 6000 euro.
Een zeer slechte service dus mensen KOOP GEEN AUTO BIJ AUTOHAAKSBERGEN !!!! oja en ze handelen gewoon particulier en ondertussen doen ze net of ze een auto bedrijf zijn
Met vriendelijke groet,
Raymond
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AutoHaaks bergen verkoopt Rotzooi !!!!!
-
Re: AutoHaaks bergen verkoopt Rotzooi !!!!!
Met wat voor garantie heb je de auto gekocht, en hoe lang is dat geleden?
Ik kan op hun site overigens nergens terugvinden dat ze geen zaken met particulieren zouden doen.
Ik kan op hun site overigens nergens terugvinden dat ze geen zaken met particulieren zouden doen.
TS schrijft niet, dat zij geen zaken met particulier doen, maar dat zij geen bedrijf zijn.Remster schreef:Met wat voor garantie heb je de auto gekocht, en hoe lang is dat geleden?
Website ziet normaal uit, en er is niets negatief op internet te vinden.
Waarom heb je hem niet bij hen laten maken? Wilden ze daar niet over praten dan ?
Normaal met een goede communicatie komt er tussen 2 partijen vaak een goede overeenkomst uit.
Ikzelf ken ze niet maar kom ze ook niet tegen op reviews op internet...
Normaal met een goede communicatie komt er tussen 2 partijen vaak een goede overeenkomst uit.
Ikzelf ken ze niet maar kom ze ook niet tegen op reviews op internet...
...maar hoe zit het nou met die Mini One en de verhouding tussen die klant en Auto Haaksbergen? Volgens mij gaat dit Topic hierover...
Geruzie is uit dit topic verwijderd. Gelieve de discussie conform de forumregels voort te zetten.