LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AUTOMOTOCENTER

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
giacomo

AUTOMOTOCENTER

Ongelezen bericht door giacomo »

WEGWEZEN !!!!!!!!! Bij dit bedrijf hebben ze het liegen uitgevonden ! Geadverteerde bouwjaren en km.standen kloppen niet. Van de accessoirelijst zat er de helft niet op (sorry,foutje van de typmiep, je weet wel uitzendkracht) Na aanbetaling ontdek je dat de auto een jaar ouder is,sorry,foutje, krijg je garantie voor aangeboden. Aan me hoela, na aflevering (250 euro, wat ze er voor gedaan hebben weet ik nog niet) ontdek je dat je remschijven en blokken versleten zijn de stabilisatorstangen verrot, de airco leeg is,de remolie extreem vervuild is, een ruitewisser het niet doet, een deurscharnier kapot,de toegezegde grote beurt niet uitgevoerd is, maar verder is het een prima auto. Appelleer niet aan de garantie, dat is verspilde energie. Een ding is duidelijk ko ko ko ko koop hier no no no nooit een au au auto !!! (dit bedrijf is waarschijnlijk gelieerd aan A.C.C. Badhoevedorp) [/u]

herzon

Re: AUTOMOTOCENTER

Ongelezen bericht door herzon »

Je bent een proefrit vergeten? Dan had je de meeste problemen al ontdekt! Geen proefrit -> eigen schuld.

helpendehand

Ongelezen bericht door helpendehand »

Had er al geen goed gelvoel bij deze firma.Wordt nu maar weer eens bevestigd.Mensen zodra een bedrijf misleidend is over geadverteerde
opties,kilometers,bouwjaren.En geen kentekens op de plaatjes laat zien laat ze links liggen.En lap gewoon wat meer euro's voor een nette occasion.
Beste aankoop bij een erkend Bovag lid.Maarja de ervaring moet het leren.Dus niet AUTO hooffdorp ,carsales,acc overveen,autocentrum lisse en nog meer zakkenvullers gewoon niet kopen daar!!!

AliceDeB

Ongelezen bericht door AliceDeB »

Autoduindorp... dat is hetzelfde bedrijf.... :cry:

Er zijn al heeel veeel mensen belazerd door dit bedrijf, zie ook het autoduindorp forum op deze site

B3RRY

Ongelezen bericht door B3RRY »

Ben vanmiddag langsgeweest in Noordwijkerhout bij AUTOMOTOCENTER , was blijkt, het is de "heren" te heet geworden onder de voeten, ze zijn niet meer in het pand. Wel staan er nog spullen in die er ook stonden toen ik mn (achteraf waar-de-loze ) auto kocht.
Ene Hans die er werkt moet wel lef hebben.
Gaan hier nog mensen juridische stappen tegen nemen?

troubleshooter

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Een aantal bruikbare tips voor de koper.

* Kijk naar de uitstraling van het bedrijf. Het moet er schoon en ordenlijk zijn anders deugd het niet.
* Bovaggarantie, altijd vragen en doen.

Een echte garage gooit diens goede naam niet te krabbel voor uw auto.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Aanvulling op bovenstaande;

Kijk alle advertentie's van matige hier genoemde bedrijven en vergelijk de opmaak en inhoud.

Ex dealer onderhouden is matige lease bak en ze weten wanneer het contract afloopt dus minder preventief onderhouden...

Garantie, als je dat in advertentie ziet en geen Bovag is het wegwezen...

Koffie staat klaar, dan is dat het enige goede wat ze hebben, dus niets kopen..

Open van 10.00 tot 18.00 uur dus uitslapen is meestal een slecht voorteken...

Kijk in de werkplaats, en zie je veel poets spullen en lak voor bijstippen?

Ik zie liever een echte werkplaats waar je terug kunt komen, hoeft dus niet netjes te zijn, maar er moet gewerkt worden!

troubleshooter

Beste D1RK

Ik ken de werkwijze. Meestal gaat het bij dit soort auto's zo dat het inruil betreffen. Er mankeert letterlijk van alles aan en toch kan men de verkoper daarvoor niet aansprakelijk stellen ongeacht de wijze van andverteren alsmede wat daar ins taat.
Ik heb in het verleden herhaalde malen mensen welke een gebruikte auto hebben gekocht moeten voorzien van een verklaring over wat er aan de betreffende auto mankeerde en waarom er een storing op trad.
De prijzen waarvoor de voertuigen worden verkocht zijn vaak veel en veel te hoog in verhouding tot de dagwaarde ervan en dan nog de gebreken welke er aan zijn.
Zodra men de verkoper voor de rechter daagt wordt deze vertegenwoordigd door een advocaat uit de branche.
Deze verklaart de herkomst van het voertuig, de leeftijd en dat het dan niet anders kan zijn dan dat er gebreken zijn.
Aan adverteren en de advertenties kunnen geen rechten worden ontleend.
Conclusie is dan ook dat de klager geen poot heeft om op te staan.

Djeeman

Ongelezen bericht door Djeeman »

Vreselijke schurken en zeker die Hans van de Berg,

Nogal naïef maar achteraf zijn wij gaan kijken of er meer net als wij het schip zijn ingegaan.

Tijdens de testrit was er al een tik te horen. Hij verzekerde ons dat als het erger werd wij natuurlijk altijd terug konden komen. Wij hebben de auto naar een werkplaats gebracht en hij blijkt zo goed als total-loss. Alles rammelt van binnen en alles lekt.
Onderweg naar huis bleek ook al dat geen een accessoire ook daadwerkelijk op de auto zat zoals deze waren omschreven in de advertentie.

Ergens vind ik het dan wel weer frappant dat je regelmatig naar 'Opgelicht' en naar 'Tros-radar' kijk en dan stellig beweer dat je daar nooit in zult trappen. En ja hoor, dan komt deze schlemiel - Hans - en hem lukt het dan weer wel.

Ik ben dan ook benieuwd welke stappen er vooral wél kunnen worden genomen want ik kan te weinig genoegdoening vinden in het idee dat deze pipo's vanzelf wel tegen de lamp lopen.

Groet,

AliceDeB

Djeeman,

Dit bedrijf is al bij Kassa op tv geweest. zoek maar eens op autoduindorp in google.

NONO

Ongelezen bericht door NONO »

"Tijdens de testrit was er al een tik te horen. "

Als je dat hoort, hoe is het mogelijk dat je dan nog tot aanschaf overgaat?

Was de auto zo goedkoop of was het een auto van een merk dat vanuit het daaraanklevende imago de zinnen verblindt?

ssarhas

Ongelezen bericht door ssarhas »

Oplichters zijn het!! ook ik heb hier een auto gekocht...dom dom dom... zie de volgende discussies:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=59961
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=59960
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=60296

Zaanse autoservice -> nooit meer

bvprince

Ongelezen bericht door bvprince »

scorpion25

Ongelezen bericht door scorpion25 »

Ik wordt er schijt ziek van dergelijke autohandelaren die km s terug draaien, gammele auto s verkopen, waardeloze garanties geven.

En het rottige is dat dergelijke bedrijven zoals ACC overveen edd, het nog steeds flikken!!
Dit soort bedrijven moeten op de schop.

AliceDeB

Ook voor jullie!

Mensen, ik heb net informatie opgevraagd bij de politie Noordwijk. Ik doe hierbij een oproep om alle aangiftes op te laten sturen naar Bureau Noordwijk. Hoe meer aangiftes hoe beter...

Wil je nog aangifte doen, dan kan dit op het politie bureau bij je in de buurt en dan vragen of zij het willen doorsturen. Heb je al een aangifte gedaan dan kan je het bureau alsnog bellen en op laten sturen.

troubleshooter

Er moet dan wel uit de aangiftes blijken dat de verkoper van de gebereken op de hoogte was dan wel redelijkerwijs op de hoogte kon zijn dan wel aantonen dat er sprake is van misleiding.
Anderzijds wordt de koper in het algemeen voldoende gewaarschuwd voor deze praktijken en risico's wanneer je bij een niet gerenomeerd bedrijf koopt, u kunt immers zien wat u koopt en een proefrit verlangen.
Maar hoe dan ook, al rijdt u met de betreffede auto dan nog kunt u niet bepalen of deze zich in technisch goede staat bevindt.
Koop een auto bij een erkend garagebedrijf met een goede reputatie. U betaald misschien wel iets meer maar er is tevens meer zekerheid dat u geen miskoop doet en op service kunt rekenen.

Gesloten