LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] autoplaza wijkersloot
autoplaza wijkersloot
Hier een auto gekocht. Onderweg naar huis begaf de motor het al. Auto naar de garage laten brengen en daar constateerde men dat de motor helemaal op was. Koppakking stuk en totaal geen compressie meer. Men heeft de auto verder bekeken en gaf aan dat hij al goed aan het roesten en rotten was. Mijn heeft de auto bij autoplaza wijkersloot op diverse plaatsen gelast om hem net door de keuring heen te krijgen.
Telefonisch en e-mail contact leverde niets op. Men reageerde zelf onbeschoft en bot. Ook een factuur van de uitlaat zou ik ontvangen. Deze was er gewoon niet. Een grote
oplichterij.
Auto kan naar sloop
Telefonisch en e-mail contact leverde niets op. Men reageerde zelf onbeschoft en bot. Ook een factuur van de uitlaat zou ik ontvangen. Deze was er gewoon niet. Een grote
oplichterij.
Auto kan naar sloop
Laatst gewijzigd door boyharry op 25 jul 2007 11:38, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: autoplaza wijkersloot
autootje van pakkumbeet 500 euro?
laswerk voor apk minmaal, dat gebeurd en dat mag
een apk is namelijk ook maar een momentopname
ik hecht er na al mijn ervaringen weinig waarde meer an
laswerk voor apk minmaal, dat gebeurd en dat mag
een apk is namelijk ook maar een momentopname
ik hecht er na al mijn ervaringen weinig waarde meer an
De naam en manier van werken, kijk eens hoe groot de verkoop en klein de werkplaats, en wat staat daar?
Poetsen en lassen, bijwerken, en geen normale reparatie's...?
Vooraf hier kijken bespaarde je veel geld en ellende, bekend adres, ook bij Kassa.
Soms veranderen ze de naam, dus wees voorzichtig als je niet weet wat voor bedrijf het is.
Poetsen en lassen, bijwerken, en geen normale reparatie's...?
Vooraf hier kijken bespaarde je veel geld en ellende, bekend adres, ook bij Kassa.
Soms veranderen ze de naam, dus wees voorzichtig als je niet weet wat voor bedrijf het is.
gevalletje "Eigen schuld, dikke bult"!
ziet er op het oog gewoon netjes uit
http://www.autoplaza-wijkersloot.nl/Occasions.htm
tis maar een site natuurlijk
http://www.autoplaza-wijkersloot.nl/Occasions.htm
tis maar een site natuurlijk
Nou, link dan maar eens door naar het hoofdstukje "Garantie".
Drie regeltjes waar ze alle kanten mee uitkunnen. Als ik dat als potentiële autokoper lees, hoef ik al niet meer!
Drie regeltjes waar ze alle kanten mee uitkunnen. Als ik dat als potentiële autokoper lees, hoef ik al niet meer!
De openings tijden van 10.00 tot 19.00 uur is meestal alleen bij handelaren.
Mooie site, maar die garantie, omdat de meeste te gierig zijn, komen ze overal vrijwel onderuit!
Van goedkope tot dure, en ik hoef niet meer, liever een vertrouwder adres!
@ joyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ik begrijp vanaf €150,- dus kan meer zijn als langer of duurdere auto???
Maar die openingstijden, klantvriendelijk ja, maar meestal zijn dit niet de meest betrouwbare garage's.
Mooie site, maar die garantie, omdat de meeste te gierig zijn, komen ze overal vrijwel onderuit!
Van goedkope tot dure, en ik hoef niet meer, liever een vertrouwder adres!
@ joyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ik begrijp vanaf €150,- dus kan meer zijn als langer of duurdere auto???
Maar die openingstijden, klantvriendelijk ja, maar meestal zijn dit niet de meest betrouwbare garage's.
Laatst gewijzigd door D1RK op 19 jul 2007 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
naar garantie gevraagd? 150 bijbetaald voor extra garantie?
iedere verkoper heeft vrijheden in geven van garantie
iedere verkoper heeft vrijheden in geven van garantie
Ze doen veel moeite om kentekens onleesbaar te maken
Dat ze zowel goedkope en dure auto's hebben staan, vind ik nu geen rede om geen auto te kopen, deze tijd moet je nu eenmaal een brede keus hebben. Er lopen op deze werled meer mensen met weinig geld, dan met genoeg geld.
Dat ze zowel goedkope en dure auto's hebben staan, vind ik nu geen rede om geen auto te kopen, deze tijd moet je nu eenmaal een brede keus hebben. Er lopen op deze werled meer mensen met weinig geld, dan met genoeg geld.
Weer zo'n handelaar / garage die zijn kentekens onleesbaar maakt.
Als ik dit op een site zie begint mijn narrigheids knobbel te jeuken.
Een eerlijke garage / handelaar hoeft zijn kentekens niet te verbergen.
Als ik dit op een site zie begint mijn narrigheids knobbel te jeuken.
Een eerlijke garage / handelaar hoeft zijn kentekens niet te verbergen.
er is wel een verschil tussen een handelaar en een garage die reparaties uitvoerd maar ook in en verkoopt
een handelaar zal geen cent uitgeven aan een auto als dat niet hoeft,dan zou deze dief zijn van eiegn protemonee
een garage verdient zijn geld niet alleen met de in en verkoop maar ook met reparaties, een wezenlijk verschil
ook omdat een handelaar vaak niet eens een werkplaats heeft om een auto na te kijken, te keuren, gebreken te repareren
bij een handelaar kun je er voor 99% ervanuit gaan dat je genaaid wordt, is het niet met een slechte auto - immers, wie ruilt er een goede auto in bij een handelaar - dan wel omdat je teveel betaald
bij garages is het ook opletten geblazen maar kopen bij een handelaar, dat is vragen om problemen
een handelaar zal geen cent uitgeven aan een auto als dat niet hoeft,dan zou deze dief zijn van eiegn protemonee
een garage verdient zijn geld niet alleen met de in en verkoop maar ook met reparaties, een wezenlijk verschil
ook omdat een handelaar vaak niet eens een werkplaats heeft om een auto na te kijken, te keuren, gebreken te repareren
bij een handelaar kun je er voor 99% ervanuit gaan dat je genaaid wordt, is het niet met een slechte auto - immers, wie ruilt er een goede auto in bij een handelaar - dan wel omdat je teveel betaald
bij garages is het ook opletten geblazen maar kopen bij een handelaar, dat is vragen om problemen
ik ben het helemaal niet eens met sommige mensen hier .ik vind dat je verhaal van beide kanten moet horen,een auto kopen is altijd een moment opname denk maar aan je zelf vandaag ben je gezond morgen kan je ziek zijn.daarom moet je altijd garantie bij een autobedrijf afsluiten die man praat over een auto van ongeveer van 500 euro ja dan kunnen zulke dingen gebeuren ,maar dat wil niet zeggen dat een auto niet goed is wat ik probeer duidelijk te maken is om een goedkope auto tekopen is altijd een risco.ik heb ook mijn huiswerk gedaan over autoplaza-wijkersloot en heb kunnen vinden in het dagblad van utrecht ,studenten vereniging uit utrecht hebben een test gedaan bij 50 autoberijven rond om utrecht kwa vriendelijkheid,service,betaalbaarheid etc.etc.et. nou ik moet zeggen dat ze wel op de 2e plaats hebben gehaald en dat is niet niks .zoals ik al eerder zij een verhaal moet je van beide kanten horen.
ik kan vertellen dat ik zeer te vreden ben over autoplaza-wijkersloot heb en een auto gekocht voor 1750 met 2 maanden garantie waar ik 300 euro voor betaald heb totaal €2050 .je raad het al na 2 maaden en week later was de auto kapot gegaan lekke pakking ik gebelt in de hoop dat ze wat voor kunnen de doe de garantie was al een week verlopen .nou tot mij groote verbazing mocht ik de auto langs brengen en werd gemaakt,ik hoefde allen €50 te betalen voor de pakking .ik zou zo weer een auto bij hun kopen .maar wel sneu voor die man had maar ook garantie afgesloten was het zeker wel goed afgelopen.net wat simo77 zegt het een auto kopen blijft een moment opname
Héél toevallig! Twee nieuwe reacties, en dan nog positief ook! Zelfde dag, vlak na elkaar, zelfde schrijfstijl en zelfde "taalfoutjes"?
Volgens mij worden we in de maling genomen.....
Volgens mij worden we in de maling genomen.....
-
Caruso,
Goed gezien, appie-si en simo 77 zijn een en dezelfde persoon, geen twijfel mogelijk, dit figuur denkt zeker dat de forum-gebruikers achterlijk zijn.
appie-si en simo 77 zal (enkelvoud, een persoon) wel banden hebben met dit bedrijf, of werkt daar.
Ik denk dat zijn toetsenbord ook bij Autoplaza Wijkersloot vandaan komt, er ontbreken een paar toetsen volgens mij!
appie-si en simo 77 (zelfde persoon) laat je toetsenbord repareren, met name die van de komma, shift en punt.
Ze hadden hem beter een boek van de Nederlandse spelling kunnen
geven.
Als de auto's van deze handelaar net zo zijn als de schrijfwijze van dit 'duo' kan je nagaan wat een troep het is. Zal wel geen BOVAG-lid zijn.
Goed gezien, appie-si en simo 77 zijn een en dezelfde persoon, geen twijfel mogelijk, dit figuur denkt zeker dat de forum-gebruikers achterlijk zijn.
appie-si en simo 77 zal (enkelvoud, een persoon) wel banden hebben met dit bedrijf, of werkt daar.
Ik denk dat zijn toetsenbord ook bij Autoplaza Wijkersloot vandaan komt, er ontbreken een paar toetsen volgens mij!
appie-si en simo 77 (zelfde persoon) laat je toetsenbord repareren, met name die van de komma, shift en punt.
Ze hadden hem beter een boek van de Nederlandse spelling kunnen
geven.
Als de auto's van deze handelaar net zo zijn als de schrijfwijze van dit 'duo' kan je nagaan wat een troep het is. Zal wel geen BOVAG-lid zijn.
Laatst gewijzigd door A. tolboom op 31 aug 2007 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
succes met jullie onderzoek ik heb mijn woordje gedaan ik verlies er niks mee en win er niks mee .ik zag het toevalig en reageerde er op
Tuurlijk knul! Hoe naïef denk je dat we zijn??
Tip: Blijf hier weg!
Tip: Blijf hier weg!
-
appie-si,
Hoofdletters (is de toets waar shift op staat), punten , en komma's gebruiken.
GEEN SUCCES met je handel in wrakken toegewenst!
Hoofdletters (is de toets waar shift op staat), punten , en komma's gebruiken.
GEEN SUCCES met je handel in wrakken toegewenst!
Ook deze handelaar verkoop vele zeer goede ex lease bakken, dus vele tevreden klanten met goede reactie's.
Maar de matige en overbodige worden hier gedumpt...
Dus auto's met een lastig te vinden defect worden door officiele Bovag dealers er vaak tussen gestopt!
Dus de kans op problemen is dus groter, de garantie minder, maar juist de mooiste auto's hebben vaak verborgen problemen, die met krasjes en butsjes zijn niet showroomproof en worden techniesch 100% vaak zeer voordelig aangeboden, door deze in EX Oost Europa tijdens vakantie achter te laten bij goedkopere plaatwerker die niet als in Nederland €50,- achteraf ex BTW maar voor max €20,- incl alle kosten laat herstellen is deze weer strak en mooi...
Ook zwarte bumpers in leuk kleurtje, spiegels worden dan ook in kleur, en voor prijzen die zeer laag zijn...
Zo kun je dus ook bij dit twijfelachtige adres een voordelige goede auto kopen, dus ik ben als slimme inkoper wel tevreden, maar je moet wel weten wat je koopt...
En dat is juist zo moeilijk.
Maar de matige en overbodige worden hier gedumpt...
Dus auto's met een lastig te vinden defect worden door officiele Bovag dealers er vaak tussen gestopt!
Dus de kans op problemen is dus groter, de garantie minder, maar juist de mooiste auto's hebben vaak verborgen problemen, die met krasjes en butsjes zijn niet showroomproof en worden techniesch 100% vaak zeer voordelig aangeboden, door deze in EX Oost Europa tijdens vakantie achter te laten bij goedkopere plaatwerker die niet als in Nederland €50,- achteraf ex BTW maar voor max €20,- incl alle kosten laat herstellen is deze weer strak en mooi...
Ook zwarte bumpers in leuk kleurtje, spiegels worden dan ook in kleur, en voor prijzen die zeer laag zijn...
Zo kun je dus ook bij dit twijfelachtige adres een voordelige goede auto kopen, dus ik ben als slimme inkoper wel tevreden, maar je moet wel weten wat je koopt...
En dat is juist zo moeilijk.