LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] autoreparatie

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Gast

autoreparatie

Ongelezen bericht door Gast »

Goedemiddag
Ik heb een vraag over garantie op reparatie, 2 weken geleden maakte onze auto een erg vreemd geluid: conclusie v.d. garage was dat de wiellager kapot was en deze werd vervangena 259 euro. Nog geen week later hetzelfde geluid , nu is de aandrijfas schoongemaakt en ingevet en volgt er opnieuw een rekeningnu van 129.91. Het geluid is nu weg maar ik heb een slecht gevoel bij dit gebeuren, moet ik de tweede rekening zomaar betalen?? was het wel de wiellager de eerste keer???
Wat adsviseerd u mij te doen??
Met vriendelijke groet,
Anet Dingemans
P.S. ik ben nog niet bij de garage geweest om hier over te praten ,wil graag eerst weten wat mijn recht is.

edwin1965

Re: autoreparatie

Ongelezen bericht door edwin1965 »

Als je de oude wiellager hebt teruggevraagd, kun je bekijken of deze
inderdaad defect is geweest. Altijd de oude onderdelen terugvragen !
Daarna een klacht indienen bij de garage, als blijkt dat de lager nog goed was.

beatrix2005

Ongelezen bericht door beatrix2005 »

een wiellager vervangen voor 259euro????? Was hij van goud?

van dijk

Ongelezen bericht door van dijk »

In februari moest onze camper, Elnagh Marlin 65, op een Fiat Ducato, voor een APK keuring. We hebben deze camper sinds een jaar in ons bezit. We gingen naar Van Asselt, de Fiatgarage in Weesp. Zij bekeken onze (bijna) vier jaar oude camper en wisten vele mankementen te kunnen ontdekken. Voor ruim 2700 euro zou de camper goedgekeurd kunnen worden. Wij schrokken ons wild en hebben de leverancier van de camper, Eurotrek in Assen, gebeld. Zij waren verbaasd over de benodigde repararties en verzochten ons om met de camper naar Assen te komen. In Assen ging de monteur naar onze camper kijken; hij kende deze goed, want de camper was bij hen in de verhuur geweest voor wij hem kochten. De monteur kon niets (!) ontdekken.
Hij bracht onze camper voor de APK keuring naar een Fiatgarage in Assen, zonder iets te zeggen over onze bevindingen in Weesp.
De camper werd in één keer goedgekeurd, zonder dat er reparaties moesten plaatsvinden!
Twee mensen hebben, onafhankelijk van elkaar, onze camper goed bevonden en de Fiatgarage in Weesp wilde grof geld aan ons verdienen.
Schandalig!
We zijn de firma Eurotrek zeer dankbaar, we zijn nu ruim 2000 euro goedkoper uit en de firma in Weesp wacht een zeer boze brief.
De garage in Weesp beseft niet dat ze nu een klant minder hebben en wij zullen iedereen afraden ooit daar naar toe te gaan!

Bundy

Ongelezen bericht door Bundy »

Groot gelijk hr.v Dijk,

Alleen die 2 onafhankelijke wonen beide in Assen,misschien onder 1 hoedje ?maarja het scheelt te veel ja.

En U zegt die monteur vond niets,en die andere ook niet,maar zegt u het scheelt 2000 Euri ---->waar zijn die overgebleven 700,-Euri dan ?

Toch niet in assen ?--> of koste dit kijken 700 ?

Maar toch het scheelt enorm ,,Bravo :P

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ga met je wagen naar 7 verschillende autobedrijven,

Schrik niet dat ze met 7 verschillende verhalen aan komen!,

Er zijn maar weinig garagebedrijven die je objectief kunt vertrouwen!,

Alles draait om de kassa, want de auto moet rijden, de kassa moet rinkelen!.

Gesloten