LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] autoverzekeringen Centraal Beheer
-
autoverzekeringen Centraal Beheer
Bij het vaststellen van een autoschade is het niet verstandig om in te gaan op het verzoek van Centraal Beheer om de auto naar een met hen samenwerkende autoschade herstel bedrijf te brengen. Ik heb de ervaring gehad, doordat ik de auto niet meer wilde laten repareren, ongeveer 10% van de schade erbij ingeschoten te zijn (€ 5613 tov € 5160). Ondanks dat mijn Volvo dealer een hogere taxatie ter inzage heeft gegeven was Centraal Beheer niet bereid hierop in te gaan. De hele procedure van een contra-expertise was te duur om het verschil te slechten. Ik heb er een slecht gevoel aan overgehouden en inmiddels mijn nieuwe auto elders verzekerd. Dit was de 2e keer in 11 jaar dat ik een schade bij Centraal beheer heb gehad welke beide keren tot een probleem hebben geleid.
Re: autoverzekeringen Centraal Beheer
U is niet verplicht een bevriende firma de opdracht te geven.
Verder mag bestaat de kans dat ze elders goedkopere reparatie's doen en je zelf moet toe betalen.
Als je weigerde de reparatie kost het meestal iets voor schade bedrijf en niet de verzekering.
Het is ook toegestaan bij vakantie in Oost Europa je auto voordelig te laten herstellen zoals Hongarije, vlak naast Oostenrijk en een weekje gratis Skiles is niet uitgesloten!
Verder mag bestaat de kans dat ze elders goedkopere reparatie's doen en je zelf moet toe betalen.
Als je weigerde de reparatie kost het meestal iets voor schade bedrijf en niet de verzekering.
Het is ook toegestaan bij vakantie in Oost Europa je auto voordelig te laten herstellen zoals Hongarije, vlak naast Oostenrijk en een weekje gratis Skiles is niet uitgesloten!
-
Re: autoverzekeringen Centraal Beheer
Tjonge D1rk wat plaats jij hier toch smakelijke reacties...Hongarije, vlak naast Oostenrijk en een weekje gratis Skiles is niet uitgesloten!
Hoe zie jij je dat voor je....??
Ff met een flinke schade naar Hongarije rijden dat gaat toch niet man....
Denk even na!!!
Je hebt wel goed opgelet vroeger op school dat Hongarije rechts onder aan Oostenrijk grenst.