LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] benzine prijzen

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
j.kaspers

benzine prijzen

Ongelezen bericht door j.kaspers »

ik vrrag medemensen om shell te mijden als men gaat tanken doe het dan niet bij shell want als de olie prijs stijgt is deze maatschappij
de eerste die dat doorvoert .in canada hebben ze de brandstof prijs zo ook laten dalen . daarom vraag ik om hieraan mee te doen. het kan aleen maar voordeel opleveren voor ons .

kwast

Re: benzine prijzen

Ongelezen bericht door kwast »

Kunt u dat uitleggen? Als ze als eerste de prijs laten dalen, is dat toch gunstig voor ons?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zeker is dat gunstig voor ons, omdat shell altijd nog als hoogste zal zitten met de benzineprijs.
Op het moment dat shell besluit om de prijzen te laten zakken, zakken de overige aanbieders mee en zullen dan weer onder de prijs van shell uitkomen....
Dit kunnen we doorvoeren totdat er weer een acceptable prijs is.
(of liever nog langer)
Dus voor iedereen......, Tank niet bij Shell

ejwedje

Ongelezen bericht door ejwedje »

Wat ik niet begrijp is dat in Belgie de prijs constant blijft of zelfs zakt naa 1,038 euro. Tel uit de winst

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Ieder zijn trein.

JH

Ongelezen bericht door JH »

Zeur toch niet zo waar je wel of niet wilt tanken. Zorg er gewoon voor dat je tank bij de aanvang van je reis vol gevuld is. Er is keuze genoeg aan tankstations die met korting brandstof verkopen.

Autorijden kost nu eenmaal geld, heb je dat er niet voor over doe dan je heilige koe weg en zoek naar alternatieven.

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ga lekker in Belgie tanken als je daar bent.
Das goedkoop.

Gast

Gast van 10.35 uur, Dan moet u mij eens uitleggen hoe je als een persoon meerdere namen kan registreren?
Meneer Bekkum. Ik zal dat eens haarfijn uitleggen: je kun er zoveel aanmaken als je zou willen (niet dat het nut heeft, maar de "zieker" onder ons vindt het leuk). Je kunt per emailadres inderdaad maar 1 naam registreren. Maar als je meerdere emailadresen hebt dan kun je dus onbeperkt doorgaan. Denkk aan Hotmail e.d. Makkelijk aan te maken! Bent u nou zo ..... of lijkt het maar zo :?:

Gast

Nee, jij bent zo dom. Wat heeft dit bericht met benzineprijzen te maken?

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Gast van 14.48 uur.
Ja dat bedoel ik je moet dan meerdere e-mail adressen hebben.
Maar welke idioot gaat meerdere e-mail adressen aanmaken om je hier onder meerdere namen te registreren?
Dat was het en nu de benzineprijzen.

Ik vind het ook al belachelijk dat bv. bij Shell de prijzen enorm verschillen.

Gast

Nee, jij bent zo dom. Wat heeft dit bericht met benzineprijzen te maken?
Wie zegt er dat ik het over dom heb. Er staan ....., hoor? En het is een reactie op Bekkum dus waar bemoei je je mee?

Bekkum: zoals ik al zei, zijn het de 'ziekers' die dit doen en die hebben het er graag voor over!

En mensen, tank bij Tango, Makro of Tinq. Veeel goedkoper!!

spike1008

Ongelezen bericht door spike1008 »

In België is niet alles goedkoper de diezelprijs is daar namelijk € 0,92 cent terwijl in Nederland ik adressen heb gezien van € 0, 87. voor iedereen die denkt dan België goedkoper is dan Nederland,dit geldt ook voor boodschappen.

FritzTheCat

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

De diesel is in belgie duurder omdat daar bijna iedereen diesel rijdt. De belasting (houderschap) gaat daar per gewichtsklasse.

Een 1.9DCI is in belasting even duur als een 1.8 16V.

Gast

In Nederland is de benzine het allerduurst van Europa (zie bijvoorbeeld http://www.anwb.nl/content/binary/brand ... europa.pdf)

Ik ga deze vakantie naar Tsjechie. Daar kost 1 liter € 0.89 vgl € 1.27 in Nederland!!! Een volle tank (55l) scheelt dus € 20.90!!!!!!!

En dan hebben ook nog BPM en extra belastingkantoren langs de weg, die je van tijd tot tijd nog wat extra belasting aanslagen opleveren.

Waar ze in Den Haag het geld allemaal aan opmaken? Onder andere aan al die verkeersdrempels waar je kotsmisselijk van wordt en waarvan je auto, je rug en je ingewanden zoveel te lijden hebben.

En maar klagen over de concurrentie positie van Nederland. Afgezien van dat een een kul argement is om mensen langer aan het werk te krijgen: als ze wat minder melken die landelijke en plaatselijke overheid, dan hoeven de lonen niet omhoog en dan wordt de concurrentiepositie van Nederland beter dan waar ook.

Maar op de een of ander manier is er in Den Haag een geld-gootsteen waarin alles verdwijnt. Daarom moet alles zo zwaar belast worden. En iets belasten waar de mensen en de maatschappij niet zonder kunnen is dan natuurlijk het gemakkelijkst.

Van Kooten en De Bie riepen het al 25 jaar geleden: "Binnenkort wordt je nog aangeslagen voor het aantal keren dat je met je eigen wijf ligt te ketsen!" :?

Vincenti

Ongelezen bericht door Vincenti »

1) De Nederlandse overheid heft meer belasting op de brandstof dan de ons omringende landen. Overigens is het in Engeland en een deel van Scandinavië nog erger.

2) Benzinemaatschappijen rekenen een hogere marge op een liter benzine dan in de ons omringende landen, inclusief de NEDERLANDSE Shell. Een stukje omgekeerd pattriotisme dus.

1 + 2 = Nederlanders zijn aan de benzinepomp altijd dubbel de ***.

In Indonesië kost een liter benzine als ik het mij goed herrinner 20 cent.

Toshi

Ongelezen bericht door Toshi »

Benzine is nu in Maarssen ongeveer 1.19 euro.....
O.a. Tinq en Tango-pomp. Dus de Shell past zich aan.

Overigens is de benzine in Slovenie ook een stukje goedkoper dan hier.

Groetjes uit Maarssen 8)

Gast

Nou ik weet het dan wel ga ik lekker in Slovenie tanken.
:wink: :lol:

tom

Ongelezen bericht door tom »

spanje 7 augustus prijs van 1 liter benzine 88 euro cent 1 europa toch?

Gast

12-8 in het nieuwe: Nederlandse economie stagneert omdat de convumenten niet genoeg uitgeven.

Gaat er misschien een belletje rinkelen, meneer Zalm?

Een ieder kan zijn Pleurotjes maar 1 keer uitgeven, dus als dat Pleurotje al door de schatkist is gevorderd dan kan dat Pleutrotje niet meer elders uitgegeven worden!

Dus hoe meer Pleurotjes naar belastingen hoe minder naar de Economie!

Gast

Wat is een convument?

Gesloten