LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bijgeluiden tijdens het remmen ( renault laguna)
bijgeluiden tijdens het remmen ( renault laguna)
vorig jaar mei heb ik een renault laguna gekocht bij auto bedrijf FRANS MUNSTERHUIS ENSCHEDE. Het probleem dateert al vanaf het begin en dat is dat als ik de voet- of handrem aantrek/ intrap, is er een krakend geluid aan de achterzijde van de auto.De garage heeft al talloze pogingen gedaan om het probleem te verhelpen, maar iedere keer zonder resultaat.Ik heb voorgestelt om de auto door een onafhankelijke partij te laten onderzoeken, maar ze beweren nog steeds dat het probleem door hun valt op te lossen. IK GELOOF ER NIET MEER IN !!!!!!!!!!!!!
Re: bijgeluiden tijdens het remmen ( renault laguna)
wat maakt het nou uit dat kraken zolang de boel niet aanloopt is er toch niks aan de hand.
zet de radio gewoon wat harder dan hoor je het niet meer.
lijkt me een goede en goedkope oplossing.
zet de radio gewoon wat harder dan hoor je het niet meer.
lijkt me een goede en goedkope oplossing.
Enige jaren terug had ik ook een probleem met de achterremmen van mijn auto
Ettelijke keren terug geweest.
Begon met uitdraaien van remtrommel.
Schoonmaken ,ringetje zus enz.
Uiteindelijk heb ik zelf de oplossing aangedragen door ze zowel remschoenen als remtrommels links en rechts om te wisselen.
Rechter remschoenen plus trommel naar de linkerkant enz
Je wielen draaien dan tegen gestelde richting als daarvoor.
Laat je garage dat proberen.
Bij mij was het probleem helemaal verholpen.
Succes!
Ettelijke keren terug geweest.
Begon met uitdraaien van remtrommel.
Schoonmaken ,ringetje zus enz.
Uiteindelijk heb ik zelf de oplossing aangedragen door ze zowel remschoenen als remtrommels links en rechts om te wisselen.
Rechter remschoenen plus trommel naar de linkerkant enz
Je wielen draaien dan tegen gestelde richting als daarvoor.
Laat je garage dat proberen.
Bij mij was het probleem helemaal verholpen.
Succes!
kan, maar ik denk dat een Laguna rondom schijven heeft
ik dacht dat deze site alleen door serieuze mensen bezocht word, maar gezien de reacties van bepaalde gasten denk ik dat ze beter eens naar een kindersite kunnen surfen en anders kunnen ze mij hun e-mail adres doen en stuur ik hun wel een zakje knikkers, voor het geval ze zich vervelen!!!!!!!!!!!!!
Zeg tukker, bemoei je met je eigen zaken. dat gezeur altijd van die mensen die een piepje of rammeltje horen, tjonge alsof er geen belangrijkere dingen in het leven zijn te bedenken. Dus mijn welgemeende advies is: pak de bus of de fiets, dan kan Radar dit onzin forum ook opheffen.....
Weet je wel hoe hard een fiets of bus piept of kraakt!!!!!
Schieten we lekker wat mee op
Schieten we lekker wat mee op