LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camper,grote beurt

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
misuli40

Camper,grote beurt

Ongelezen bericht door misuli40 »

Mijn camper is in onderhoud geweest bij Jong bedrijfswagens in Alkmaar Koraalstraat 2A.Werkzaamheden zijn niet geheel volgens afspraak,lijst, uitgevoerd.Na onderhoud camper opgehaald ,hoge rekening bijna 2000 euro,in stalling gezet. Na enige dagen moest camper verplaatst worden,ik remmen pedaal ging helemaal naar beneden ,na pompend remmen kwam het pedaal omhoog en wanneer je met draaiende motor druk op het pedaal hield zakte het pedaal.Ik gebeld ,was bij hun goed geweest.Terug naar garage ,men heeft camper op brug gezet en waarschijnlijk remmen ontlucht het is iets beter maar pedaal zakt nog steeds maar wel minder.Reactie van garage dit hebben alle Ducat's van dit type.Dit is het ergste punt er waren er meer. Daar zal ik nu niet verder over doorgaan wand dan is het verhaal te lang.
Mijn vraag is zijn er meerdere personen die dit ook hebben meegemaakt het vertrouwen in zo'n garage is ver te zoeken,men vergeet dan wij vertrouwd met vacantie willen en over bergen moeten.

Gesloten