LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Citroen C3 met probleempjes!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Koeiegek

Citroen C3 met probleempjes!

Ongelezen bericht door Koeiegek »

Ik heb sinds oktober 2003 een splinternieuwe Citroen C3. Een hele mooie auto, dat vind ik nog steeds. Hij is echter al diverse keren weggesleept wegens storingen in het motorcircuit. Alles wordt prima geregeld, maar het hoort niet en eerlijk gezegd baal ik er wel van. Nog een paar maanden te gaan en mijn garantie van 2 jaar verloopt.
Sinds een poos maakt hij ook een krakend geluid tijdens het sturen. Na onderzoek in de garage werd er gemeld dat zij er niks aan konden doen. Het is een bestaand probleem bij de C3. Ze weten ervan, alleen hebben ze geen idee wat ze eraan kunnen doen. In de fabriek wordt er onderzoek naar gedaan, en zodra ze weten wat het is krijg ik een telefoontje. Maar ze weten wel dat het veilig is :shock: .
Is er iemand met zo'n zelfde ervaring of heeft er iemand ervaring met klachten melden bij de fabrikant?

Gast

Re: Citroen C3 met probleempjes!

Ongelezen bericht door Gast »

Koop je toch geen auto voor om tegen een fabrikant te moeten gaan lopen zeuren dat hij slechte kwaliteit levert!
Inruilen dat ding en gewoon goeie kwaliteit kopen; bij voorkeur iets Japans. Schijnen nog de enige fabrikanten te zitten die je niet hun kinderziekten uit hun producten laten halen!!!!!!

Koeiegek

Ongelezen bericht door Koeiegek »

Ik had eigenlijk wel op een zinnige reactie gehoopt, maar wat niet is kan nog komen........

Gast

Nou omdat je het zo vriendelijk vraagt:

www.problemcar.nl

staan 2 of meer items over het krakende/rammelende stuurhuis die van dubieuze Braziliaanse komaf schijnt te zijn.

Weet je zeker dat je dat ding niet inruilt voor iets wat deugdelijk in elkaar is gezet :?: :idea: :twisted:

In ieder geval succes met je komende stijd met Ciroen :!:

Gast

Ik heb in sept.2003 een nieuwe Citroen C3 Exclusive gekocht. Vanaf het begin was er vanalles mis mee. Steeds ging het motormanagement-lampje aan en kon ik er niet meer mee rijden. Eerst moest de software ge-update worden (vreemd dat een nieuwe auto niet de nieuwste software heeft!) Toen moest er een onderdeel toegevoegd worden (bij de mobine, omdat de auto de stroom niet gelijkmatig kon geleiden...) en nu maakt hij een fluitend geluid van metaal op metaal (blijken de remblokken gescheurd te zijn!) Verder nog wat kleine dingen.

HEb een brief naar de importeur geschreven en die zegt dat ik maar extra garantie bij moet kopen volgend jaar.

Is dit algemeen bekend, dat Citroen slechte service geeft en dat de C3 een VERROTTE auto is?
Weet iemand waar ik met deze klacht heen kan?

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al. Zie: http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=10806

TROS Radar Internetredactie

Gesloten