LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Citroen C3

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
zuidmeer

Citroen C3

Ongelezen bericht door zuidmeer »

14 augustus 2004 hebben wij een nieuwe citroen c3 difference met sensodrive gekocht. bij autobedrijf luveto in spijkenisse de auto is al 4 keer in de garage geweest de auto heeft zijn gebreken bestuurdersstoel kraakt, elektrische deurvergrendeling, de auto gaat vanzelf van slot de dealer heeft al paar keer gezegd we hebben het probleem gevonden, echter is dit het niet geval, nu zijn wij het zat , de laatste keer dat ze de auto weer een week van ons hadden, hebben ze weer het dashboard beschadigd dingen vervangen richting aanwijzing en raamwissser hendel, ze dachten het probleem nu opgelost hebben maar dus niet.
Ze hadden ons beloofd dat wij de auto niet eerder terug zouden krijgen voordat het probleem opgelost is, we hadden hem 3 dagen en probleem is er weer, ons hadden ze bij de laatste reparatie beloofd als de klacht weer terug komt gaan we rond de tafel voor een nieuwe auto, gisteren hebben we het gesprek gehad maar geen nieuwe auto ze willen weer de auto weer repareren dan zullen we tijdje de auto niet krijgen dan gaan ze weer zoeken wat de oorzaak kan zijn, wij gaan niet akkoord ze hebben de kansen gehad, we hebben nu geeist een nieuwe of ons geld terug, we hebben geen auto gekocht die constant in de garage staat. de dealer gaat hier niet mee akkoord, hun willen de kans hebben om het probleem op te lossen, wij eisen van hun een nieuwe auto of geld terug, dan kunnen ze sleutelen wat ze willen maar niet ten koste van ons.
Laatst gewijzigd door zuidmeer op 31 dec 2004 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.

jitse

Re: Citroen C3

Ongelezen bericht door jitse »

groot gelijk aanpakken die dealers met hun strikje voor, en maar koffie
aanbieden als je een auto wilt kopen
dure koffie voor de klant achteraf.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Dring er bij de dealer opaan om geld terug te vragen en koop nooit meer een Citroen! Zie verder in dit forum hoeveel problemen erzijn met een Citroen (C5 bijvoorbeeld) :!:

gastjehopenloos

Ongelezen bericht door gastjehopenloos »

Had u nou maar een nieuwe FORD FIESTA gekocht.....
ik zeg het wel vaker ER GAAT NIKS BOVEN EEN FORD FIESTA

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

wij hebben al heel lang een citroën auto, en we hebben nog nooit klachten gehad. Het is vervelend voor de gene die met de klachten, en zeverdienen ook zeker een nieuwe auto, maar niet allecitroën auto's zijn slecht en ook niet in alle cotroën garage's word je verkeerd behandeld

jitse

waar slaat dat nou weer op had maar een ford gekocht,
die mensen zitten met de ellende
slaat nergens op die reactie van jou STAKKER

gastjehopenloos

zeg jitse gaan we schelden?
dat zegt meer over jou dan over mij.

vriendelijke groeten

gastjehopenloos

Gast

Ja dat jij geen verstand hebt van goede auto's en Jitse jouw nick niet is opgevallen :twisted:

gastjehopenloos

zeg gast,

als u hier zich mee bemoeien wilt dan kun je op z'n minst toch wel een fatsoenlijke nickname bedenken.
Of wilt u hiermee uw tekort aan fantasie aantonen.

klere japanners

Ongelezen bericht door klere japanners »

Een Mazda, Toyota en Hyundai gehad. Geen enkele was top...eerder flop.

Nu 2 jaar terug een Citroen gekocht en........................helemaal goed.

Klere jappen.............de volgende Citro zullen we binnenkort gaan bestellen.

Gast

Of wilt u hiermee uw tekort aan fantasie aantonen
heb inderdaad geen fantasie en geen technische problemen met m'n auto; ik rijdt Toyota 8)

gastjehopenloos

Met mijn auto heb ik nooit enige problemen.
Omdat ik al jaren FORD FIESTA rijdt

ik mijmer wel eens dat dit de beste auto ever made is

jitse

Je hebt wel degelijk een probleem met je zelf want je hebt leedvermaak
is ook een ziekte als je dat hebt

chrisje1

Ongelezen bericht door chrisje1 »

Ga er maar niet verder op in, Gastjehopeloos heeft een Fiësta manie,

Als straks de motor van zijn Fiësta op straat ligt, omdat de boel is doorgerot, piept hij wel anders... :D,

Gastjehopeloos moet leren dat niet ieder mens hetzelfde is, de één rijdt Volvo de ander Skoda,

Iedere wagen heeft zijn sterke en zwakke kanten, Citroën was, evenals de andere merken van de PSA groep, nooit zulk best spul,

Maar op zich rijden die wagens best goed, alleen er is nog al eens iets mee met de electronica, een foutje wat je bij Japanners weinig tegen komt,

In vrijwel alle Japanse wagens zit electronica in dat bij één grote electronicagigant wegkomt namelijk ND ofwel Nippon Denso, de kwaliteit is zondermeer goed,

Dus Gastjehopeloos, hou jij het bij je Fiësta, rijden wij weer in andere wagens, anders wordt het zo'n dooie boel op de weg...

Ikhier

Ongelezen bericht door Ikhier »

Dit vervelende voorval bewijst eigenlijk gewoon nog een keer wat "iedereen" toch eigenlijk al wel weet : dat Citroën niet bepaald het betrouwbaarste automerk op de markt is. :(

Kijk gewoon naar de statistieken van de ANWB en je weet het wel : met een Franse auto in het algemeen, maar een Citroën in het bijzonder heb je de meeste kans om met pech langs de kant van de weg te staan. :?

Mijn advies aan de familie zuidmeer : stap eens met je zaak naar de consumentenbond om een en ander aan te kaarten, en laat ook duideljik weten aan de garagehouder dat jullie dit van plan zijn - vaak is dat al voldoende...

Succes.

Gesloten