LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dak in elkaar zetten
dak in elkaar zetten
kan iemand me helpen met het volgende: ben de niet zo trotse maar schamende eigenaar van een pluriel. Nu ben ik alleen de gebruiksaanwijzing kwijt. kan iemand me vertellen hoe ik de auto weer in elkaar kan zetten? Ben al bij dealers geweest maar die wisten het ook niet. Waar moet die ene stang precies in? Tis namelijk best koud me een open dakje en ik heb het al zo op mn keel namelijk.
Re: dak in elkaar zetten
whahahaha
vandaar dat ie zo pratend -slits- op tv
pluriel vervangend woord voor glasbak, mar dan 't dak er af 'geplurd'
vandaar dat ie zo pratend -slits- op tv
pluriel vervangend woord voor glasbak, mar dan 't dak er af 'geplurd'
Ik had precies hetzelfde! Was laatst bij mn zwager op bezoek, want die was net jarig geweest, en ik parkeer de auto netjes op het parkeerterrein achterm omdat ze vor het huis nooit zoveel ruimte hebben, dus vandaar. Ik dacht laat ik het dak er maar ff afhalen, kan ik ut straks ff aan mn zus laten zien, want die vindt dat allemaal zo mooi, als klein kind had ze dat al. Maar goed, ik zit dus lekker bij de verjaardag en we hadden net de tweede kop koffie op met een lekkere bonbon erbij, toen ik zei, ik zeg koosje, moet jij es even kijken. Dus ik neem koosje en de kinderen (een van 5 en een van 7) mee naar buiten, terwijl henk binnen bleef voor de rest van de visite, natuurlijk, Maar goed ik wil dus dat dak even in elkaar zetten enzo dus ik bezig en ditjes en datjes enzo maar nee hoor, krijg t niet voor elkaar,. toen begonnen Semia en Rudi, kinderen van mn zus ermee te spelen en die probeerden het ook maar lukte ook niet. nou toen moest ik aan het einde van de avond met open dak terug naar huis rijden, en dat was best koud hoor. nu ben ik ook nog alleenstaande vrouw, omdat mijn ex man me vorig jaar verlaten heeft voor de buurvrouw, maar goed dat deert nu niet, maar ja tis toch vervelend, dus moest ik weer naar de gaarge. maar goed ja wat ik wilde zeggen is dat het dak lastig is en dat er misschien wel een gebruiksaanwijzing op de auto moet komen ofzo. Tis maar een tip hoor
Inderdaad, hahahahaaha, wat een verhalen (beiden!)
Maar het is toch wel schandalig dat ze bij een Citroendealer niet eens weten hoe dit in elkaar zit. En dat als je je gebruiksaanwijzing kwijt bent ze geen nieuwe voor je hebben of kunnen bestellen.
Maar het is toch wel schandalig dat ze bij een Citroendealer niet eens weten hoe dit in elkaar zit. En dat als je je gebruiksaanwijzing kwijt bent ze geen nieuwe voor je hebben of kunnen bestellen.
Is ook altijd hetzelfde he'
DOOS open rukken en weggooien zonder gebruiksaanwijzing er uit te halen of te lezen
Wat is er nou zo moeilijk bij die blokkedoos van Citroen !
O ja ze schijnen ook nog flink te lekken, waarom zou je dan de moeite doen het dak er op te zetten ?
DOOS open rukken en weggooien zonder gebruiksaanwijzing er uit te halen of te lezen
Wat is er nou zo moeilijk bij die blokkedoos van Citroen !
O ja ze schijnen ook nog flink te lekken, waarom zou je dan de moeite doen het dak er op te zetten ?
Nou dat moet ik even nuanceren, hoor (ook al heb ik geen Pluriel):
Er is een serie Pluriels geweest die inderdaad lekten en dat bleek aan een rubber te liggen. Die rubbers zijn toen aangepast en eventueel vervangen. En weg lekkage!
Dus het is zeker niet zo dat alle Pluriels lekken. Trouwens, het is gewoon een erg leuke auto voor een redelijk goede prijs
Ik ben wel met je eens dat het een beetje dom is om de gebruiksaanwijzing te laten verdwijnen en niet eerst eens goed door te lezen en dan zo'n dak ook eens uit te proberen. Als je een keer het dak gemonteerd hebt weet je hoe het moet. Zo moeilijk is het nml. niet!
Er is een serie Pluriels geweest die inderdaad lekten en dat bleek aan een rubber te liggen. Die rubbers zijn toen aangepast en eventueel vervangen. En weg lekkage!
Dus het is zeker niet zo dat alle Pluriels lekken. Trouwens, het is gewoon een erg leuke auto voor een redelijk goede prijs
Ik ben wel met je eens dat het een beetje dom is om de gebruiksaanwijzing te laten verdwijnen en niet eerst eens goed door te lezen en dan zo'n dak ook eens uit te proberen. Als je een keer het dak gemonteerd hebt weet je hoe het moet. Zo moeilijk is het nml. niet!