Beste allemaal,
Ik heb wat parkeerschade opgelopen. Een klein deukje/beschadiginkje in mijn bumper, ongeveer ter grootte van een vingertop. Het doet denken aan de deuk/barst die in een ei zit als je verloren hebt met eitje-tikken en is ook ongeveer even groot. Waarschijnlijk veroorzaakt door een metalen uitsteeksel aan de andere auto.
Nu zijn er een aantal problemen. Ik hoor allerlei horrorverhalen over de kosten van de reparatie. Daar heb ik geen zin in. Nu heb ik allerlei goedkopere aanbieders gezien, maar ik vraag me af of die wel goed/betrouwbaar zijn. Of ik kan het laten zitten maar ik weet niet wat daar de gevolgen van zijn (corrosie van binnenuit etc.). Mijn vragen zijn daarom:
* Kennen jullie eventueel de bedrijfjes waar ik wel of vooral niet naartoe zou moeten gaan?
* Kan ik de reparatie laten voor wat het is, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mijn auto langere tijd te missen en hoge kosten te maken? Kan dat op langere termijn gevolgen hebben?
* Wat rekent een professionele garage (voor info)?
* Heeft iemand ervaring met autokrassen.nl? Hun site zag er gelikt uit maar dat ze geen KvK nummer hadden en de bedrijfsnaam niet in het handelsregister te achterhalen was vond ik wat minder.
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Deukje in de bumper - autokrassen.nl
-
Re: Deukje in de bumper - autokrassen.nl
Ik zou meer zien in je plaatselijke vestiging van ChipsAway. Deze jongens zijn zeker weten wel kundig.
Google maar eens, er is vast wel één in je buurt.
Google maar eens, er is vast wel één in je buurt.
-
Beste Riddert,
Hartstikke bedankt voor deze supersnelle reactie! Ik zal direct kijken of er een in de buurt is!
Hartstikke bedankt voor deze supersnelle reactie! Ik zal direct kijken of er een in de buurt is!
Gewoon lakstift erover en laten zitten als het niet stoort.Bor Komorovski schreef: * Kan ik de reparatie laten voor wat het is, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om mijn auto langere tijd te missen en hoge kosten te maken? Kan dat op langere termijn gevolgen hebben?
De bumper is van kunststof en (kleine) beschadigingen kunnen dus geen kwaad.
Bor Komorovski
Sowieso moet je nooit zaken doen met een bedrijf dat niet ingeschreven is bij de kamer van koophandel. Overigens kun je met deze kleine schade gewoon doorrijden. Bij de toekomstige inruil scheelt dat helemaal niks. Tenzij je een dealer hebt, die daarover meteen gaat zeuren. Dan moet je dus gewoon een dealer zoeken die niet zeurt.
Maxiem.
Sowieso moet je nooit zaken doen met een bedrijf dat niet ingeschreven is bij de kamer van koophandel. Overigens kun je met deze kleine schade gewoon doorrijden. Bij de toekomstige inruil scheelt dat helemaal niks. Tenzij je een dealer hebt, die daarover meteen gaat zeuren. Dan moet je dus gewoon een dealer zoeken die niet zeurt.
Maxiem.
-
Hartelijk dank!
Bor Komorovski
Bor Komorovski