Hallo allemaal,
Ik heb in oktober 2007 een Peugeot 206 van 2003 gekocht
met nu 64.324 op de klok, ik heb deze auto met 1 jaar
topgarantie gekocht.
Vanaf het begin hoorde we een geluid vanuit de motor
komen, wij ermee terug maar zij constanteerde dat er niets
aan de hand was, maar die geluid bleef en werd alleen maar erger vooral als die koud was, wij nog 2x terug geweest maar zij bleven vol houden dat ze niets konden ondekken, 3 maanden verder zijn we toch maar weer terug gegaan en toen bleek ineens de druklager stuk te zijn, vreemd dat een automonteur dat niet meteen weet maar pas na 3 maanden, nou wij willen onze auto gemaakt hebben en wilde daarom graag een afspraak maken, nog geen halve dag later gaat de telefoon, het was de garage en deze vertelde ons heel leuk dat de druklager niet onder de 1 jaar topgarantie valt, wij meteen naar Bovag gebeld en deze zeiden dat het wel onder de garantie viel, wij weer terug gebeld naar Kerres en die gaven ons het telefoonnummer van een verzekeringmaatschappij die alles deed vergoeden wat betreft de garantie deze zouden dan ook gezegt hebben dat de auto niet op hun kosten gemaakt zou worden. Wij daar na toe gebeld en toen zeiden ze dat ze het nog eens met Kerrest erover zouden hebben dit ging nog 2 weken duren, vandaag ging de telefoon het werd niet vergoed en wij moeten de kosten zelf betalen.
Nou dit laat ik natuurlijk niet gebeuren ik heb het gevoel
dat ze allang wisten wat met de auto aan de hand was en dat we
gewoon een auto hebben gekocht die helemaal niet in orde is.
Ik ga hier zeker mee verder.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Druklager
Re: Druklager
Waarom ben je er zo zeker van dat ze het al wisten? Niet elk geluidje is gelijk aan 1 specifiek ding toe te schrijven. Misschien heb je al die tijd je koppelingpedaal wel gebruikt als voetensteun.
-
Re: Druklager
nee, ik zet mijn voet altijd naast het pedaal.
en een druklager valt in de garantie net zoals
bovag ons ook verteld
en een druklager valt in de garantie net zoals
bovag ons ook verteld